Gave til mine JM'ere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har afslutning med 'den der gruppe der' på tirsdag. Altså sidste gang, hvor vi har JM'erne med. Og altså sidste gang for mig, da jeg jo ikke vil fortsætte i gruppen.

Men Idun og jeg har lavet gaver idag Vores bodyscrub og dekoreret dåserne, en til dem hver.

De er blevet rigtig fine, her er resultatet... :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Mumto3

EJ, hvor skønt! Det skal de nok blive glade for.

Vi har også altid givet vores jordmødre gaver, for man får bare et helt andet og personligt forhold til dem når de først har fulgt en gennem hele graviditeten og derefter har været hjemme hos én 3 gang. (Vores har altid været på hjemmebesøg inden fødslen, så til selve fødslen og så til barselsbesøg et par dage efter fødslen).

held og lykke med at få på tirsdag 'overstået' det lyder ikke så rart

med den gruppe!

Anmeld

24. oktober 2010

Koen.

åhh en dejlig gave

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Mumto3 skriver:

EJ, hvor skønt! Det skal de nok blive glade for.

Vi har også altid givet vores jordmødre gaver, for man får bare et helt andet og personligt forhold til dem når de først har fulgt en gennem hele graviditeten og derefter har været hjemme hos én 3 gang. (Vores har altid været på hjemmebesøg inden fødslen, så til selve fødslen og så til barselsbesøg et par dage efter fødslen).

held og lykke med at få på tirsdag 'overstået' det lyder ikke så rart

med den gruppe!

Ja, jeg det bliver godt at få det overstået...men jeg ved ikke om jeg skal sige det til dem, at jeg ikke vil være med mere, eller at jeg bare skal 'lade det glide ud'

Jeg overveje at give Jette en ekstra tillægsgave, fordi hun er min ynglings og fordi hun var der til finalen... Kan man det??

Anmeld

24. oktober 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Ja, jeg det bliver godt at få det overstået...men jeg ved ikke om jeg skal sige det til dem, at jeg ikke vil være med mere, eller at jeg bare skal 'lade det glide ud'

Jeg overveje at give Jette en ekstra tillægsgave, fordi hun er min ynglings og fordi hun var der til finalen... Kan man det??

Jeg ville sige det som det er...det har jeg gjort med min mødregr. nr. to. Så skal man ikke tænke på det mere

Hvis begge JMre er der samtidigt ville jeg ikke give en ekstra gave til den ene ved den lejlighed.

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Jeg ville sige det som det er...det har jeg gjort med min mødregr. nr. to. Så skal man ikke tænke på det mere

Hvis begge JMre er der samtidigt ville jeg ikke give en ekstra gave til den ene ved den lejlighed.

De er der begge to samtidig... Så venter jeg med den anden gave

Anmeld

24. oktober 2010

Mumto3

Zafir skriver:

Jeg synes sagtens du kan give en ekstra ting til Jette. Jeg synes sagtens man kan gøre forskel i sådan et tilfælde!

med hensyn til at sige stop, og lade det glide ud. Så har jeg selv været i samme situation, og der lod jeg det glide ud, og det var rigtig træls!!! Det er meget bedre at sige: Jeg har så meget med to børn, at jeg ikke synes jeg også har tid til at komme her. Det har været hyggeligt at møde jer, men jeg kommer ikke mere. (eller hvordan DU nu vil formulere det!) Det giver en helt anden lettelse, at sætte 'punktum' og så komme videre.

Du kan jo sige det på tirsdag når dine søde jordmødre også er der. Så er du sikker på at der ikke er nogen der begynder at sige noget mærkeligt!

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Mumto3 skriver:

Jeg synes sagtens du kan give en ekstra ting til Jette. Jeg synes sagtens man kan gøre forskel i sådan et tilfælde!

med hensyn til at sige stop, og lade det glide ud. Så har jeg selv været i samme situation, og der lod jeg det glide ud, og det var rigtig træls!!! Det er meget bedre at sige: Jeg har så meget med to børn, at jeg ikke synes jeg også har tid til at komme her. Det har været hyggeligt at møde jer, men jeg kommer ikke mere. (eller hvordan DU nu vil formulere det!) Det giver en helt anden lettelse, at sætte 'punktum' og så komme videre.

Du kan jo sige det på tirsdag når dine søde jordmødre også er der. Så er du sikker på at der ikke er nogen der begynder at sige noget mærkeligt!

Hvis jeg siger noget, så gør jeg det helt sikkert på tirsdag.

Men jeg vil bare sige det som det er, at jeg ikke føler mig på bølgelængde med folkene, at vi er for, forskellige og jeg ikke ser grund til at vi fortsætter med at følges

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

Super fin gave - lækkert med sådan en god gang hjemmelavet bodyscrub

Anmeld

24. oktober 2010

Mumto3

Zafir skriver:

Hvis jeg siger noget, så gør jeg det helt sikkert på tirsdag.

Men jeg vil bare sige det som det er, at jeg ikke føler mig på bølgelængde med folkene, at vi er for, forskellige og jeg ikke ser grund til at vi fortsætter med at følges

Det kræver lidt mere at sige det ærligt, men det er klart det fedeste at gøre!!! You go girl!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.