migræne og et skrigende barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2008

Heidimed lea

det er hvad jeg har oplevet idag. godt jeg får massør på besøg imorgen for jeg har bare mange spændinger i kroppen. det udløste så et migræne anfald:( med opkast og det hele. ikke særlig fedt med ungerne omkring sig. Lars tog de store og så måtte Nicolaj putte hos mig sovende.

han har jo ellers været så nem, men de sidste 4 dage har han taget nogen vældige skrigeture, dette uheldigvis når lea og rasmus er hjemme.
tror måske det hængersammen med at han er mere vågen nu, og ikke tåler larmen fra de andre. (?) får bare så dårlig samvittighed for lige nu er det kun jeg som kan trøste ham, og især lea er bare morsyg og vil have mig. håber godt nok bare det er en kort periode. måske et tigerspring(?)
heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

st

Åhh det må være hårdt Heidi. Kan da godt se at du har brug for et par ekstra hænder.

Jeg håber massøren kan løsne lidt op på dine spændinger i morgen. Det andet er da ikke til at holde ud.

Jeg kan slet ikke huske hvad det er der sker med børn når de i Nikolajs alder. Men de bliver jo hele tiden mere bevidste, så det at han er mere vågen, kan jo godt gøre ham lidt mere sart, som du selv skriver.
Jeg håber det hele bliver bedre snart.

st.

Anmeld

6. august 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Heidimed lea skriver:[/småt][/f] det er hvad jeg har oplevet idag. godt jeg får massør på besøg imorgen for jeg har bare mange spændinger i kroppen. det udløste så et migræne anfald:( med opkast og det hele. ikke særlig fedt med ungerne omkring sig. Lars tog de store og så måtte Nicolaj putte hos mig sovende. han har jo ellers været så nem, men de sidste 4 dage har han taget nogen vældige skrigeture, dette uheldigvis når lea og rasmus er hjemme. tror måske det hængersammen med at han er mere vågen nu, og ikke tåler larmen fra de andre. (?) får bare så dårlig samvittighed for lige nu er det kun jeg som kan trøste ham, og især lea er bare morsyg og vil have mig. håber godt nok bare det er en kort periode. måske et tigerspring(?) heidi[/citat] Stakkels dig Heidi, jeg føler med dig :'( Det lyder rigtig hårdt. Jeg håber I alle har det bedre i dag? (H) fra Tina

Anmeld

6. august 2008

Heidimed lea

tak piger jeg har det bedre idag har dog taget piller så det ikke udvikler sig igen..

sm nogen nok har fulgt med i har Nicolaj ikke sovet så godt om natten.. han er nu kommet i liften, og sat lidt væk for sengen, så vi ikke vækker hinnden det har hjulpet:D og i nat sov han til 4.15 foørste gang og 7 næste gang jubiii og jeg har bare sovet trængte også
knus Heidi

Anmeld

6. august 2008

Doktor Doolittle

Heidimed lea skriver:

tak piger jeg har det bedre idag har dog taget piller så det ikke udvikler sig igen..

sm nogen nok har fulgt med i har Nicolaj ikke sovet så godt om natten.. han er nu kommet i liften, og sat lidt væk for sengen, så vi ikke vækker hinnden det har hjulpet:D og i nat sov han til 4.15 foørste gang og 7 næste gang jubiii og jeg har bare sovet trængte også
knus Heidi

SKØNT Heidi :)) jeg håber for dig det er en tendens, der er kommet for at blive, så du igen kan blive en frisk mor :)
(H) fra Tina

Anmeld

7. august 2008

st

Det var da dejligt endelig at få næsten en hel nats søvn. Håber det fortsætter sådan.

Knus

Anmeld

7. august 2008

rlyn

Puha heidi, det lyder hårdt :S

Vil håber det virker med liften. Jeg kan huske at Tristan blev lagt ind på sit eget værelse da han var omkring 1½ mdr.
Fra da af sov både han og jeg bedre om natten.

Men det er jo forskelligt, hvilke behov det enkelte barn har.

Krydser fingre for en god nats søvn til jer :)

Knus
Rikke (H)(H)(H)

Anmeld

10. august 2008

Mimbi

åååhhh stakkels dig, ved så godt hvordan det er lider selv af migræne... det er gyyyssss nær man så også har et skrigende barn :(

håber at massøren hjalp :)

Knus

Maibritt

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Hvordan går det med jer alle søde Heidi?
Får du lov at sove lidt? Og er du blevet rask?
(H) og mange tanker fra Tina

Anmeld

10. august 2008

Heidimed lea

hej Tina:D tak fordi du tænkte på mig.. dejlig at nogen spørger til det.

nicolaj fik et babytjek i hjemmet igår af en dame som kan Kraniosakral og zoneterapi. hun rettede ham op i nakken.. der kunne jo gå op til 15 dage mellem han sked, og vupti efter behandling kom der en god omgang. synes heldigvis ikke han har skreget ret meget de sidste 3 dage, så på den måde går det bedre. Lea har også været påvirket af det, hun savner sin mor og er meget pylret, vil op hele tiden. så nu kan jeg tage mig lidt af hende igen.

du skulle have set hende i Rema 1000 idag med lille indkøbsvogn, og rottehaler i håret for første gang bare så kær;) og så snakkede hun med alle i butikken hun mødte. ; mor mig snakker lige pigen: griner.

fik ellers købt en skøn maitai slynge af hende som lavde babytjek i skønne grønne farver jubiii.

desværre går det ikke så godt med min gamle udslidte krop. har så ondt i mit bækken igen, og det grener sig ud i både arme og ben og nakken.

skal til læge denne uge, så tror jeg at jeg forlanger at blive røngtenfotograferet.:) kan ike blive ved sådan.::@
hilsen Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.