Hej
Jeg bor nord for Horsens. Her er masser af "landsby miljøer" som er spækkede med børnefamilier og samtidigt tæt på Horsens C (10 min med bil) og tæt på Århus C (30 min. i myldretiden, 20 min uden for myldretiden) Her er billigt at bo, hyggeligt og dejligt tæt på det hele. De landsbyer i evt. kan kigge på er ex. Gedved, Østbirk, Rådved, Lundum og Egebjerg. I Egebjerg er der både Brugs, vuggestue, børnehave og skole. Børnehaven er pt ved at blive bygget ud, og skolen er lige udbygget/renoveret!
Det gode ved at bo her er at det er nemt at "kende" nogen, men samtidigt også nemt at være anonym hvis man ønsker det. Derudover får man altså rigtig mange m2 for pengene!
Nu ved jeg ikke om det skal være endnu tættere på Århus, men jeg er i alt fald RIGTIG glad for at bo i det her område, og jeg kører til Århus på Uni mange gange om ugen uden at det er et "problem"/for langt! Hvis man bor i Århus N og arbejder i Århus S er det i alt fald nemt at komme til at bruge endnu længere tid til og fra arbejde end jeg bruger!!
Knus og kram
Anmeld