Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Skriver lige her også .. Hvad str. er nummer 3 - 4 - 8 - 9 - 22 - 31 - og 40 ??
Skriver lige her også .. Hvad str. er nummer 3 - 4 - 8 - 9 - 22 - 31 - og 40 ??
Hej igen åhh noget af det er nok solgt, men 4 er en 62, 8 er en stor 56 9 er også en stor 56 resten må jeg lige vende tilbage med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina skriver: Hej igen åhh noget af det er nok solgt, men 4 er en 62, 8 er en stor 56 9 er også en stor 56 resten må jeg lige vende tilbage med
Er meget vild med billede 4 - 8 - 9 - .. Og så billede 7 i den anden annonce .. Men jeg vender lige tilbage til dig
morethanperfect skriver: Er meget vild med billede 4 - 8 - 9 - .. Og så billede 7 i den anden annonce .. Men jeg vender lige tilbage til dig
Okay super der er for 120kr. og så portoen på 38kr men vi kan sige 150kr incl. i en hurtig handel
Chatarina skriver: Okay super der er for 120kr. og så portoen på 38kr men vi kan sige 150kr incl. i en hurtig handel
Okay .. Men blir nød til at vende tilbage i morgen , for skal se hvad kontoen siger der .. Man kan ikke regne med den om søndagen jo .. Heh ..
morethanperfect skriver: Okay .. Men blir nød til at vende tilbage i morgen , for skal se hvad kontoen siger der .. Man kan ikke regne med den om søndagen jo .. Heh ..
Det er så i orden
bullerbassen skriver: Jeg vil gerne købe' du sender bare en pb med oplysninger
Jeg vil gerne købe'
du sender bare en pb med oplysninger
Super du kan bare sende som b-post til 33
Sender du en pb med oplysninger
Heejsa ..
Undskyld jeg ikke vendte tilbage før nu , men vil stadig gerne købe det jeg har skrevet
Det var denne dragt
Vil stadig gerne købe 4 - 8 - 9 - .. Og så billede 7 i den anden annonce ..
Har du stadig billede 27 - den turkise "overtøjsdragt" til salg? Og hvis, hvad str. er det så??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128