Kloster skriver:
Hej.
Jeg har besluttet mig for at tabe mig. Og det skal være inden maj 2011, da vores store søn skal konfirmeres der. Jeg ønsker at tabe mig 10-12 kg og det skal være på den gode måde.
Jeg er utrolig glad for mad. Slet ikke kræsen. Elsker grøntsager, men det er kun mig i familien, der spiser dette. Så hele måltider er udelukkende.
Jeg løber og vil gerne oparbejde mig til at løbe/motionere hver dag.
Jeg har slet ikke passet på min vægt og det går bare opad og opad. Nu vil jeg gerne have de kilo væk. Jeg mangler et spark i røven og en sund fornuft til hvordan jeg holder det.
Jeg arbejder på plejehjem og nøj hvor får de godt mad der. Dog kan jeg godt tage madpakke med, men hvad der skal på, er altafgørende for om jeg gider æde den. Jeg skal simpelthen have mine tanker vendt og motiveret.
Kan I hjælpe med sparket i min røv!!
Jeg er også selv igang, mangler ca 8 kg fra fødsel + jeg gerne vil af med 5 kg mere....
Jeg har ingen problemer med at spise sundt hele dagen, mit problem er om aftenen... Jeg får SÅ sød en tand når vi har spist
Hader det! Og det er ikke engang fordi jeg spiser vildt meget slik, men jeg spiser det!! Og faktisk HVER aften!
Nu har jeg (igår) meldt mig på Madlog.dk for så kan jeg få lidt en ide om hvor mange kalorier jeg indtager... Der kan du også taste ind hvor meget du fx løber og hvor meget du vil tabe pr uge, så regner den det hele ud for dig 
Min motivation er bla mit tøj... Jeg kigger jævnligt i mit tøj... ELSKER og megaSAVNER mine jeans!!! Men jeg kan ikke få dem op over røven endnu
Har købt et par fede skindbukser og en lækker kjole som jeg IKKE kan passe endnu, de er i min normale str, så jeg skal bare ha' de kg af!!!!!
Jeg er nok en af dem der "piner" mig selv lidt ved at prøve mine jeans ind imellem, selvom jeg VED de kun kan hives op til røven og ikke længere.... Men det hjælper på min motivation.... Jeg har det ikke godt med at veje over det jeg plejer, så det er altid en kamp for mig efter graviditet at komme "tilbage" for jeg er ikke en af dem med slutresultat på nette 10-12 kg når jeg er gravid 
Og jeg kender udemærket det med maden på plejehjem
Men lad det være og tag din egen mad med så du har styr på, hvad du får.....
Selvom familien ikke spiser grøntsager kan du jo sagtens lave rigeligt til dig selv... Og kød kan du jo købe fedtfattigt, jeg køber fx kun fars med 3-7% fedt... Vi spiser også meget kylling....
Håber du finder motivationen! Det er SÅ træls med de ekstra kg