Har brug for at tabe mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Kloster

Hej.

Jeg har besluttet mig for at tabe mig. Og det skal være inden maj 2011, da vores store søn skal konfirmeres der. Jeg ønsker at tabe mig 10-12 kg og det skal være på den gode måde.

Jeg er utrolig glad for mad. Slet ikke kræsen. Elsker grøntsager, men det er kun mig i familien, der spiser dette. Så hele måltider er udelukkende.

Jeg løber og vil gerne oparbejde mig til at løbe/motionere hver dag.

Jeg har slet ikke passet på min vægt og det går bare opad og opad. Nu vil jeg gerne have de kilo væk. Jeg mangler et spark i røven og en sund fornuft til hvordan jeg holder det.

Jeg arbejder på plejehjem og nøj hvor får de godt mad der. Dog kan jeg godt tage madpakke med, men hvad der skal på, er altafgørende for om jeg gider æde den. Jeg skal simpelthen have mine tanker vendt og motiveret.

Kan I hjælpe med sparket i min røv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Svei

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har besluttet mig for at tabe mig. Og det skal være inden maj 2011, da vores store søn skal konfirmeres der. Jeg ønsker at tabe mig 10-12 kg og det skal være på den gode måde.

Jeg er utrolig glad for mad. Slet ikke kræsen. Elsker grøntsager, men det er kun mig i familien, der spiser dette. Så hele måltider er udelukkende.

Jeg har slet ikke passet på min vægt og det går bare opad og opad. Nu vil jeg gerne have de kilo væk. Jeg mangler et spark i røven og en sund fornuft til hvordan jeg holder det.

Jeg arbejder på plejehjem og nøj hvor får de godt mad der. Dog kan jeg godt tage madpakke med, men hvad der skal på, er altafgørende for om jeg gider æde den. Jeg skal simpelthen have mine tanker vendt og motiveret.

Tja...du skal finde motivationen inde i dig....og så bare ændre din kost for altid, men det ved du jo alt om dig.

Så prøv at arbejde mentalt med dig selv, så du kan komme i gang.

Jeg er så langt at jeg ikke vejer mig mere og har bestemt mig for at jeg er helt perfekt lige som jeg er nu..

Anmeld

24. oktober 2010

Kloster

Jbk skriver:

Tja...du skal finde motivationen inde i dig....og så bare ændre din kost for altid, men det ved du jo alt om dig.

Så prøv at arbejde mentalt med dig selv, så du kan komme i gang.

Jeg er så langt at jeg ikke vejer mig mere og har bestemt mig for at jeg er helt perfekt lige som jeg er nu..

Lyder rigtig godt for dig. Den følelse har jeg også haft, men det har jeg ikke mere  Jeg ved bare ikke hvad jeg skal tænke. Hvordan finder jeg motivationen.... Jeg har brug for at høre hvad andre tænker og sparker sig selv med.

Anmeld

24. oktober 2010

Svei

Kloster skriver:

Lyder rigtig godt for dig. Den følelse har jeg også haft, men det har jeg ikke mere  Jeg ved bare ikke hvad jeg skal tænke. Hvordan finder jeg motivationen.... Jeg har brug for at høre hvad andre tænker og sparker sig selv med.

For mig kommer det med ro og overskud...hvis der er for meget der fylder indeni mig så kan jeg ikke finde den fornødne ro og overskud til at have fokus på kost og vægttab og det er bare såadn det er. Det har jeg accepteret og så kommer der pludselig luft igen til at tabe sig,

Du kan også være lidt mere ond ved dig selv, det gjorde jeg førhen...tag billeder af digs elv uden tøj fra alle vinkler, prøv tøj der er lidt småt, se på dig selv i spejlet, sammenlign med andre osv osv....det kan nok hjælpe på at komme igang men tilgengæld gør du intet godt for dig og dit selvværd...man skal gøre det med kærlighed til sig selv og ikke had...

Anmeld

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

For mig er en motivator, at forestille mig selv i den der "lille lækre sag" af en kjole som jeg ikke kan være i nu. Og så velværen - jeg bliver enormt irritabel hvis jeg ikke kommer ud at bevæge mig.

I mit tilfælde er det selvf. også en stor motivator, at jeg gerne vil være i god form til den graviditet jeg går og venter på.

(hilsen hende med løbeknæ - pis os, har ellers passet meget på)

Anmeld

26. oktober 2010

Tina2

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er også selv igang, mangler ca 8 kg fra fødsel + jeg gerne vil af med 5 kg mere....

Jeg har ingen problemer med at spise sundt hele dagen, mit problem er om aftenen... Jeg får SÅ sød en tand når vi har spist  Hader det! Og det er ikke engang fordi jeg spiser vildt meget slik, men jeg spiser det!! Og faktisk HVER aften!

Nu har jeg (igår) meldt mig på Madlog.dk for så kan jeg få lidt en ide om hvor mange kalorier jeg indtager... Der kan du også taste ind hvor meget du fx løber og hvor meget du vil tabe pr uge, så regner den det hele ud for dig

Min motivation er bla mit tøj... Jeg kigger jævnligt i mit tøj... ELSKER og megaSAVNER mine jeans!!! Men jeg kan ikke få dem op over røven endnu  Har købt et par fede skindbukser og en lækker kjole som jeg IKKE kan passe endnu, de er i min normale str, så jeg skal bare ha' de kg af!!!!!

Jeg er nok en af dem der "piner" mig selv lidt ved at prøve mine jeans ind imellem, selvom jeg VED de kun kan hives op til røven og ikke længere.... Men det hjælper på min motivation.... Jeg har det ikke godt med at veje over det jeg plejer, så det er altid en kamp for mig efter graviditet at komme "tilbage" for jeg er ikke en af dem med slutresultat på nette 10-12 kg når jeg er gravid

Og jeg kender udemærket det med maden på plejehjem  Men lad det være og tag din egen mad med så du har styr på, hvad du får.....

Selvom familien ikke spiser grøntsager kan du jo sagtens lave rigeligt til dig selv... Og kød kan du jo købe fedtfattigt, jeg køber fx kun fars med 3-7% fedt... Vi spiser også meget kylling....

Håber du finder motivationen! Det er SÅ træls med de ekstra kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.