Fede støvler til vinteren sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. oktober 2010

Ann.

linselouise skriver:

Rigtig flotte B&CO støvler, i flot stand! str. 38

Nypris 799,-

giv et bud

Synes de er super fede! Men nu er jeg en blandet str. 37-38, er så store i størrelsen eller?

Og hvad havde du tænkt med pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Bruus

Hej Mette. Jeg tror det er en temmelig alm. str. 40, og omkredsen, kan ikke måle da de ligger i soveværelset hvor min søn sover, men jeg kan have cowboybukser inde i dem, det ved jeg ikke om det siger dig noget..

Hmm, muligvis. Det lyder fornuftigt, men det ser ud til at dine ben er temmelig meget smallere end mine Men hvad er prisen på dem? Er det læder eller syntet og hvilket mærke? Hvis du kan huske det uden at skulle kigge på dem

Anmeld

27. oktober 2010

millesofie

er de store i str ? kan du evt måle dem invendigt?

Anmeld

27. oktober 2010

L.J.L

Mette:)) skriver:

Hmm, muligvis. Det lyder fornuftigt Men hvad er prisen på dem? Er det læder eller syntet og hvilket mærke? Hvis du kan huske det uden at skulle kigge på dem

Jeg kender ikke mærket, for det står ikke på dem, og det er nok kun syntestisk læder, eller hvad man kalder det. De var vidst ikke særligt dyre (400,- tror jeg). Jeg købte dem til et bryllup vi skulle til i en skov, og jeg var gravid på det tidspunkt med vand i benene, og var gået et skonr. op derfor str. 40. Bruger normalt 38/39.

Du kan få dem til 100,- Du kan jo spare porto og hente dem på Nørrebro, så kan du også prøve dem først?

Anmeld

27. oktober 2010

L.J.L

TrineLærke skriver:

Synes de er super fede! Men nu er jeg en blandet str. 37-38, er så store i størrelsen eller?

Og hvad havde du tænkt med pris?

De er en helt normal str. 38

Jamen hvad vil du give??

Anmeld

27. oktober 2010

L.J.L

Fisenberg skriver:

er de store i str ? kan du evt måle dem invendigt?

De er en helt normal str. 38, kan ikke måle dem idag da de står i det værelse min søn sover, han sover i forevejen ekstremt dårligt så vil ikke risikere at vække ham..

Anmeld

27. oktober 2010

Ann.

linselouise skriver:

De er en helt normal str. 38

Jamen hvad vil du give??

Okay, kan du for en sikkerheds skyld måle indvendig?

Bare for at være besværlig 

Anmeld

27. oktober 2010

L.J.L

TrineLærke skriver:

Okay, kan du for en sikkerheds skyld måle indvendig?

Bare for at være besværlig 

Jo men kan først måle i morgen

Anmeld

27. oktober 2010

Ann.

linselouise skriver:

Jo men kan først måle i morgen

Okay, helt i orden

Anmeld

27. oktober 2010

Bruus

linselouise skriver:

Jeg kender ikke mærket, for det står ikke på dem, og det er nok kun syntestisk læder, eller hvad man kalder det. De var vidst ikke særligt dyre (400,- tror jeg). Jeg købte dem til et bryllup vi skulle til i en skov, og jeg var gravid på det tidspunkt med vand i benene, og var gået et skonr. op derfor str. 40. Bruger normalt 38/39.

Du kan få dem til 100,- Du kan jo spare porto og hente dem på Nørrebro, så kan du også prøve dem først?

Det lyder rigtig fint. Meen jeg er nu lidt skeptisk mht bredden Jeg skal altid ha' denm med ekstra vidde i læg'en. Tænker at de måske nok også er lidt for praktiske til formålet. Jeg må lige tænke lidt over det Men tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.