Børnebazar i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Jibbe

Jeg sidder lige her i bilen på vej til børnebazar i Århus og vil høre jer der var afsted igår om det var godt? Er der noget man skal se derinde?
Hilsen Lisbeth som keder sig ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

LinLin

Var der så noget godt?

Jeg kom ikke derind, selvom jeg bor i Århus... Var alene med Adam og kunne ikke lige overskue at komme derhen alene. Men til april er jeg klar

Anmeld

25. oktober 2010

Jibbe

Jeg havde forventet det var større og der var helt klart mest til piger. Men det er jeg nu glad for, for endte med at bruge 1600 på tøj til Frej og en smule til mig selv. Og vi brugte da næsten 3 timer der så der har været noget at se på :-)

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg var der lørdag og var jævnt skuffet over udvalget af børnetøj, fik kun købt uldsokker (af Birgitte herinde fra ) og et par Katvig badebukser, men jeg var helt overvældet over det fede udvalg af lækkert voksentøj - der var Margit Brandt, Rützou, Designers Remix, S'nob m.m. til virkelig lave priser

Anmeld

25. oktober 2010

SHERO

Jeg var godt nok skuffet, var der lørdag da de åbnede og der var sort at mennesker, og alene og med barnevogn kunne jeg ikke kom frem eller tilbage, endte med at købe en hummeldragt hvor jeg sparrede 50 kr på, men gav 50 kr i indgang så det var ikke ligefrem en succes... :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.