mad til bryllupsreception???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.284 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Hej....
Jeg skal giftes til december på rådhuset (pu ha det er svært at finde tøj når man er høj gravid, vil jo gerne se godt ud bare lige den dag)

Ville høre om i havde forslag til mad? sådan nemt mad, fordi tror ikke jeg er i en tilstand hvor jeg gider være flere uger i køkkenet. Så maden skal være  nemt, smage himmelsk, og ligner en million på bordet!

Jeg havde regnet med det bliver en frokostbuffe også en bryllupskage senere og the og kaffe og sådan :-)

Hører gerne hvad i gjorde, og se lækre billeder af jeres store dag :-)

Mvh Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

sarahb

hvad med at lave nogle lækre specielle salater, og så lakse madder på ristet rugbrød. Du kan lave rejer på pinde med dip. Kyllingespyd med sesam og nogle super lækre marinerede kartoffler osv.
Let og super lækkert..

Anmeld

24. oktober 2010

Lise

Hej,

Tillykke med det forestående bryllup

Jeg blev gift i juli i år, og vi bestilte receptionsmenu fra Bing & Nørgaard (Kbh). Af alle de cateringfirmaer vi kiggede på, var de de billigste, så det var lidt et sats - men maden var fantastisk, og der var masser af den!!! Vi bestilte 8 retter til det antal voksne der var (der var 34 voksne og 19(!) børn), og så supplerede vi med nogle lette retter selv, heriblandt noget børnevenligt. Vi havde SÅ meget mad, og var sluppet ret billigt. Tror vi gav 4.600 kr for maden udefra inkl. udbringning og afhentning. Kan klart anbefale Bing & Nørgaard! www.boncat.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb skriver:

hvad med at lave nogle lækre specielle salater, og så lakse madder på ristet rugbrød. Du kan lave rejer på pinde med dip. Kyllingespyd med sesam og nogle super lækre marinerede kartoffler osv.
Let og super lækkert..

ideen er hermed skrevet ned :-) taaak

Anmeld

25. oktober 2010

Lise skriver:

Hej,

Tillykke med det forestående bryllup

Jeg blev gift i juli i år, og vi bestilte receptionsmenu fra Bing & Nørgaard (Kbh). Af alle de cateringfirmaer vi kiggede på, var de de billigste, så det var lidt et sats - men maden var fantastisk, og der var masser af den!!! Vi bestilte 8 retter til det antal voksne der var (der var 34 voksne og 19(!) børn), og så supplerede vi med nogle lette retter selv, heriblandt noget børnevenligt. Vi havde SÅ meget mad, og var sluppet ret billigt. Tror vi gav 4.600 kr for maden udefra inkl. udbringning og afhentning. Kan klart anbefale Bing & Nørgaard! www.boncat.dk

tak for billedet.... det ser rigtigt lækkert ud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.