Mikas er en skrigende møgunge til tider..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

..

Godmorgen.

Jeg skal lige høre om det kun er min søn der er sådan..

De sidste mange dage har min søn på 16 måneder har nogen skrigture som har taget mellem 20-30 minutter. Det begynder som regel med at han ikke kan få nogen han gerne vil have og så bliver han tosset og skriger. Han står bare og skriger, det er ikke med ret mange tårer tror bare han er hidsig. Det er ikke nemt at få ham ud af den, han står bare og skriger - til sidst stopper det med at vi tager ham op og tvinger ham til at sidde og kramme os mens vi synger for ham og så falder han tilsidst til ro.

Vores datter har aldrig været sådan, er det normalt nok?

God søndag fra
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Anja

Ved ikke om det er "normal", men ingen af mine unger har opført sig sådan. Det lyder hårdt og frustrerende

Anmeld

24. oktober 2010

Grynt

jeg har også sådan en her hjemme

Anmeld

24. oktober 2010

bette

sådan er mikkel også.. ham kan vi så bare ikke få til at falde ned ved at holde ham fast hos os.. så eksplodere han endnu mere.. så her sætter jeg mig på gulvet et stykke væk og siger at jeg gerne vil være sammen med ham når han har lyst.. og så kommer han til sidst over og krammer mig.. 

Anmeld

24. oktober 2010

Mie A

Lyder som Simon... men det er heldigvis blevet meget bedre med tiden...

Men han har helt sikker tkostet mig et par grå hår!!

Anmeld

24. oktober 2010

..

Tak for svar. Det er betryggende at læse at jeg ikke er den eneste med sådan et barn, så han han nok helt normal og der er håb for at det bliver bedre (forhåbentligt snart)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.