Hej kolding og omegnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2008

sbs78

Nøj så er du ond :D Men tror du lyver.. har set dit indlæg med mødregruppe mad ;)

Så tar´ jeg lidt forskelligt grønt med.. er nemlig på kur :)

Så er det da godt du skal her hjem i morgen og have fløde kager hi hi

Ev hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

sbs78

Hej

Hvor mange kommer egenligt på Fredag??

Anmeld

20. februar 2008

Kristina V

hellooo.. 'havde ikk set den her tråd.. hihi, jamen jeg kommer.. Så tager jeg drikkelse med denne gang.

Anmeld

20. februar 2008

Louise83

Kan ikke lige finde den anden tråd, hmm. Nå det går nok, ville bare sige tak for de søde kommentarer på vores hjemmeside, føler allerede at jeg kender jer, hi hi (L)

Anmeld

21. februar 2008

AnneMette34

Bliver desværre hjemme i denne omgang er blevet syg øv øv:S

Anmeld

21. februar 2008

Line

Skal I aldrig mødes en hverdag?? Kunne godt tænke mig at møde jer alle sammen en dag (Nu hvor Sidsel har fortalt og fortalt om jer:) ) Men jeg er jo desværre på arbejde i hverdagene:(

Men kan godt se at når I alligevel går hjemme i hverdagen at I heller vil mødes der..

Håber I får en dejlig formiddag sammen:)

Mvh Line

Ps Sidsel må jo bare fortælle ALLE detaljerne IGEN IGEN he he

Anmeld

21. februar 2008

BellaT

Hej alle Koldingere..
Jeg kommer ikke imorgen. Men vil bare lige melde mig her, da jeg ikke bor langt fra Kolding. Og gerne
vil mødes med jer engang.:)

Knus fra Helle og Phillip 11.07.07.

Anmeld

21. februar 2008

Hmm.. hvem blir´ vi egentlig imorgen?? Vi har slet ikke hørt fra Louise.. og Anne Mette kommer ikke.
Gider bare ikke gå derind hvis der næsten ikke møder nogen op ;)
Miiikro - du er så velkommen en anden gang!
Og Line - vil super gerne mødes med sig, men weekenderne er hellige herhjemme :D Men hvis du har en fridag eller tidligere fri en dag kunne vi jo placere næste "møde" der?!

Anmeld

21. februar 2008

Lulle25

Hej Anne :P Jeg kommer i morgen men jeg er ikke så meget herinde mere, jeg har lige haft lidt andet at se til i den her uge, til forskel for dem der har bombederet juli siden;), jeg har aftalt med Sidsel jeg tager brød med.
Helle Miiiikro fra Egtved ærgeligt du og Phillip ikke kan komme, vi kunne godt bruge nogen flere drenge i forsamlingen, ellers har Kristian jo alt for mange tøser at se til;) kh louise

Anmeld

21. februar 2008

Hej Anne :P Jeg kommer i morgen men jeg er ikke så meget herinde mere, jeg har lige haft lidt andet at se til i den her uge, til forskel for dem der har bombederet juli siden;), jeg har aftalt med Sidsel jeg tager brød med.
Helle Miiiikro fra Egtved ærgeligt du og Phillip ikke kan komme, vi kunne godt bruge nogen flere drenge i forsamlingen, ellers har Kristian jo alt for mange tøser at se til;) kh louise

Det lyder rigtig godt.. blev jo helt bange for at vi skulle undvære dig ;)
Måske jeg husker forkert, men jeg tror nok Louise ville bage boller??!!

Ja tak, det er som om folk omkring os kun kan lave piger... men hva, så er der jo så rigeligt for kristian at kysse på når de tid kommer :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.