Hævelse i ansigtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Frk. Himmelblå

frkrbj skriver:

Så er jeg tilbage, de mistænker fåresyge desværre, det skal bekræftes af en blodprøve hos egen læge imorgen. For barnet har det ingen betydning heldigvis. 

Og ja jeg er jo vaccineret imod det, og lægen havde heller aldrig set det før. 

Meget mærkeligt! 

Grunden til at jeg skal have taget blodprøver er bla. at det er en anmeldelses pligtig sygdom. Synes godt nok ikke denne graviditet har været nem

Ih altså, ØV, hvor er det uheldigt!!

Men godt, der bliver taget hånd om det nu.

Rigtig god bedring og følg gerne op, når du ved mere.

(Og tør man spørge, hvor i landet, du kan være blevet smittet? Eller måske udlandet?).

Håber, du får en god dag - trods alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

frkrbj

Det må du ihvertfald, jeg er oppe fra Udsholt  i Græsted. Arb jo som sagt i hjemmeplejen, og mange ældre er jo ikke vaccineret så lægen ville ikke anbefale at jeg gik på arb før jeg fandt ud af om det var det. Jeg kan jo være smittet alle steder fra! Heldigvis er det meste af familien enten vaccineret eller HAR haft den. 

Men øv altså!

Anmeld

24. oktober 2010

Frk. Himmelblå

frkrbj skriver:

Det må du ihvertfald, jeg er oppe fra Udsholt  i Græsted. Arb jo som sagt i hjemmeplejen, og mange ældre er jo ikke vaccineret så lægen ville ikke anbefale at jeg gik på arb før jeg fandt ud af om det var det. Jeg kan jo være smittet alle steder fra! Heldigvis er det meste af familien enten vaccineret eller HAR haft den. 

Men øv altså!

Nå ja, klart med de ældre mennesker...

Tak for svaret  

Anmeld

24. oktober 2010

<3

Uh jeg har heller ikk haft fåresyge åh nej dog!

God bedring!

Anmeld

28. oktober 2010

Frk. Himmelblå

frkrbj skriver:

Men øv altså!

Noget nyt? 

Har du fået det bedre?

Anmeld

28. oktober 2010

frkrbj

Hejsa, jamen jeg har fået taget en blodprøve som der ikke er kommet svar på endnu. Hævelsen er heldigvis faldet nu og der er kun ganske lidt på halsen nu. Der er jo ingen medicin så det er én der skal rides af. Regner med at være tilbage på job på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.