DET SKAL VÆK NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. oktober 2010

Ann.

Er det 300 kr for det hele??

For det siger jeg da gerne ja til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Manakauapo

Har sendt dig en PB

Anmeld

27. oktober 2010

BabyStella!

lisbeth2910 skriver:

Skal du have 50 kr for den brune læder jakke? hvad mærke er det? den vil jeg gerne købe

50 kr. for jakken, kan vi godt sige, eksl. porto. Den er ikke brugt ret meget, er faktisk stadig lidt stiv i det. Men det skal lige siges, at "krogen", man hænger jakken op i, er gået løs....

Anmeld

27. oktober 2010

BabyStella!

Hej! Der er flere, der har spurgt om det er 300 kr. for det hele, og det er det!

Men det blir´jo en dyr affære og sende det hele, så folkens, kom selv og hent det, hvis det er

I folk, som jeg har skrevet med over PB; Vil selvfølgelig helst sælge det hele på én gang. Og det er efter "først til mølle" princippet, så indtil videre går tøjet og møblerne til "Kageteenageren, hvis hun selv kan hente det

Anmeld

27. oktober 2010

Dictes mor

BabyStella! skriver:

50 kr. for jakken, kan vi godt sige, eksl. porto. Den er ikke brugt ret meget, er faktisk stadig lidt stiv i det. Men det skal lige siges, at "krogen", man hænger jakken op i, er gået løs....

Har du solgt det?

Anmeld

27. oktober 2010

BabyStella!

Dictes mor skriver:

Har du solgt det?

Det hele? Nej, jeg har en handel kørende med en lige nu om det hele, men hun har bedt mig sende det, og det tror jeg blir´ for dyrt, så hun er ved og finde ud af noget.

Har lige skrevet herinde, at det er efter "først til mølle" princippet Så vil du ha´ det hele for 300 kr og kan selv hente det, så skal du skynde dig

Anmeld

27. oktober 2010

Dictes mor

Kan desværre heller ikke hente det

Anmeld

27. oktober 2010

BabyStella!

Dictes mor skriver:

Kan desværre heller ikke hente det

Okay

Anmeld

27. oktober 2010

BabyStella!

BabyStella! skriver:

2 store sække fyldt med tøj kan afhentes på min adresse i Sæby.

Ca. 50 dele, har ikke lige talt det endnu. Men der er jakker, sko, trøjer, bukser, bh´er, herretøj, kjoler, nederdele og lign. i størrelserne 36-40. Herretøjet er i størrelse M-L.

Mærker; Tippy, Only, Hummel, Ecco, Triumph og lign. Og i alle mulige forskellige farver.

Pris 500 kr.   (eller kom selv med et bud)

Oveni får du 2 skoreoler og 2 vitrineskabe med spotlys.

DEN BRUNE LÆDERJAKKE ER SOLGT.  

SORRY GUYS!

Anmeld

27. oktober 2010

Ann.

Øvvvvvvvvvvvv den var jeg godt nok vild med!!!

Men jeg er nu interesseret alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.