Drømmehuset er til salg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. august 2008

rlyn

...desværre et par år for tidligt :'( Når vi kører op til min moster og onkel, kører vi forbi det skønneste hus, som jeg altid kigger langt efter. Nu er det til salg, men vi skal ikke købe før om et par år. Hulk, hulk... Det er bare så lækkert et hus. Kig med her: http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/storeFotos.jsp?sagsnr=HV2147&forretningsnr=240267 Knus Rikke :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

st

Ja det ser godt nok lyst og lækkert ud. Men uha også temmelig dyr.

Jeg kan godt forstå, I gerne vil bo der. Dejlig meget plads og fedt med de niveauer. Det gør at huset ikke er helt almindeligt.

Er det fordi du stadig læser I ikke kan købe endnu?

Knus

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Hej st.

Jeg sakser lige fra mit svar på "ordet er frit":

Der er flere grunde til vi ikke går videre med at undersøge, om det nu kunne lade sig gøre.
* Jeg vil ikke indgå så stor en handel, før end jeg ved 100%, hvordan vores økonomi ser ud, når jeg er færdig med at læse.
* Det vil kræve en bil, da det er udenfor Aalborg.
* Vi vil få langt til studie, job og DP
* Og nok det allervigtigste: Jeg talte med en mand i lørdags, der har arbejdet med bolig salg/køb i næsten 40 år. Han sagde at markedet pt er det mest ustabile og urealistiske han længe har set, og at man skal holde nallerne fra det i lang tid endnu - hvilket jo man også kan læse om i medierne.

Men ja, lidt dyrt og meget lækkert.

Men vi finder jo nok et andet drømmehus, når den tid kommer *SUK*

Knus
Rikke (H)

Anmeld

5. august 2008

st

I skal nok finde huset. Men jeg kan godt følge ham der manden, som siger at markedet er lidt urealistisk. Der er stadig folk som forsøger at hive ½ million ekstra ud af deres hus, men det er bare som om det står stille nu. Og derfor tror jeg også det er klogt nok at vente. Men samtidig ved jeg også hvor meget det netyder at få sit eget. Det at vi købte hus sidste år, det er virkelig det bedste vi nogensinde har gjort.

Så jeg håber også I finder jer et dejligt hus, når tiden er inde, og når I ved lidt mere om hvordan den fremtidige økonomi ser ud.

Et lille tip, et råd jeg hørte for længe siden, det var, at man ikke skulle sætte sig hårdere, end at man kan sidde i sit hus med to dagpengeindtægter. Hvis man kan det, så kan det aldrig gå helt galt.

Men pøj pøj med det Rikke. Hvem ved, det kan være huset er til salg om nogle år igen....:)

Anmeld

6. august 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Rikke Lyngholm skriver:[/småt][/f] ...desværre et par år for tidligt :'( Når vi kører op til min moster og onkel, kører vi forbi det skønneste hus, som jeg altid kigger langt efter. Nu er det til salg, men vi skal ikke købe før om et par år. Hulk, hulk... Det er bare så lækkert et hus. Kig med her: http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/storeFotos.jsp?sagsnr=HV2147&forretningsnr=240267 Knus Rikke :'([/citat] Det ser godt nok lækkert ud :) Jeg håber for jer, det kommer til salg igen om nogle år, og hvem ved - måske tager det flere år at sælge det? (man har jo lov at håbe). Som du selv skriver er markedet helt til hest i øjeblikket (dårligt udtryk i øvrigt, heste er jo super dejlige (L)) (H) fra Tina

Anmeld

6. august 2008

Miaand

øj sikke et dejligt hus. men ja, markedet er frygteligt for tiden, så det er nok ikke nu man skal satse.

Men lidt sjovt mht prisen, for her hvor vi bor (i Greve) der ville den pris være urealistisk billig:)

Knus Mia, der heldigvis købte hus før bolig markedet eksploderede og vendte igen!

Anmeld

7. august 2008

Munder

Det ser rigtig godt ud, men kan absolut godt forstå I holder igen pt. (det er faktisk lidt snyd at se, hvad man kan få for pengene i det jyske....her ville det hus ligge på i hvert tilfælde 6 mil)

:D Dorte

Anmeld

7. august 2008

3rollinger

Hold da op, der kunne jeg vist godt vende mig til at bo. Rigtig dejligt hus.

Og med de huspriser de holder sig her i Madrid synes jeg slet ikke det er dyrt.

Saelger selv en 45m2 stor lejlighed til naesten samme pris :D:D

Aergelig at det ikke lige passer ind i de nuvaerende planer at koebe huset.

Knus
st

Anmeld

7. august 2008

rlyn

Åhh altså...

Jeg bliver ved med at kigge på billederne af huset. Jeg kan lige forstille mig, hvordan der skulle indrettes og hvilke forbedringer der skulle laves i haven m.v. Det er sq til at blive helt dårlig af +o(;)

Mht prisen, så skal det jo også lige siges, at det ligger i den lille - men hyggelige - flække, der hedder Stae. Der sker ikke en døjt i Stae, men det er skønne omgivelser midt mellem Aalborg og resten af min familie. Det tager vel 10-15 min at køre til Aalborg.
Hvis huset lå i det område vi bor i nu, ville prisen nok være på omkring 2.5 - 2.8 mill, så der er da lidt penge at spare ved at komme udenfor byen.

Og ja, jeg har vel lov til at håbe (naivt ;)), at det stadig er til salg/til salg igen om 2-3 år *SUK*

Knus
Rikke (H)

Anmeld

7. august 2008

st

Hmm det er farligt at forelske sig i noget. Man kan blive helt bims af at sidde og kigge. Jeg håber for jer, at den også er til salg når det bliver jeres tur til at købe.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.