Ud at løbe :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Shibby

Nogen der løber om aftenen? Jeg har langt om længe taget mig sammen. I aften løber jeg den første tur! Max 10 min til at starte med

Andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

LotteN

jeg løber om aftenen, hvis det er det eneste tidspunkt det lige passer ind i løbet af dagen - synes dog ikke det er det mest spændendne at løbe når det er mørkt.

Idag trodsede jeg regnvejret og var ud og løbe 15 km i øsende regnvejr - meget våd fornemmelse

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Shibby skriver:

Nogen der løber om aftenen? Jeg har langt om længe taget mig sammen. I aften løber jeg den første tur! Max 10 min til at starte med

Andre?

Jeg løber på alle tider af døgnet, er jo om at passe det ind med job og børn.. pas nu på dine knæ her i opstarten, det er virkelig en god idé at finde et løbeprogram for begyndere.. held og lykke..jeg elsker at løbe..

Anmeld

23. oktober 2010

Frejsmor

Jeg løber typisk om formiddagen, men det er også fordi vi har den årstid vi nu har og jeg kan godt lide at løbe i skovene og ja det tør jeg simpelthen ikke hvis det er for mørkt, så får jeg totalt nøjeren på..

Men om sommeren er der ikke noget bedre end en frisk aftentur..

Men god løbetur da og du kan evt. starte med at gå lidt i rask tempo inden du begynder at løbe dine 10min, hvis du ikke er vandt til at løbe.. Er vigtigt ikke at overanstrenge sig selv..

Knus

Anmeld

24. oktober 2010

Kloster

Super lækker, du er igang. Men som Jbk skriver, bør du starte med et begynderprogram. Kan anbefale dig begynderprogrammet fra www.iform.dk

Jeg er ved at træne mig op efter en fiberskade. Og nøjjjjj hvor tager det lang tid. Det længste jeg løb før skaden var 8 km. Men nu er jeg omkring de 4 km igen og jeg er yderst obs på mit lår...

Jeg har rimelig mange korte dage på arb, så jeg løber helst om eftermiddagen. Lige pt er jeg ret ramt af at skal finde motivationen igen. Elsker at løbe, men er ikke afhængig af det mere - pga den lange pause pga skaden. Så jeg skal virkelig motivere mig meget for at komme ud.

Jeg løber ikke om aftenen. Er total bange for mørket og kan ikke løbe om morgenen, så her bliver det om eftermiddagen ell først på aftenen.

VH Kloster

Anmeld

24. oktober 2010

Shibby

Mange tak.. Har tænkt mig at følge et løbeprogram fra slankedoktor

Hader mørke..men det er det tidspunkt der passer bedst

Anmeld

25. oktober 2010

metted

Hvad har I på ud at løbe? Specielt løbetøj eller bare en gammel trøje og jogging bukser.

Anmeld

26. oktober 2010

Kloster

metted skriver:

Hvad har I på ud at løbe? Specielt løbetøj eller bare en gammel trøje og jogging bukser.

Jeg har løbebukser på. Har tights på. Men sidst jeg var ude at løbe, havde jeg strømpebukser på indenunder. Jeg mangler virkelig vinterløbetøj.

Men når jeg løber, vil jeg helst have mit løbetøj på. Det har jeg det bedst i og for mig, er det motiverende at have mit "løbeudstyr" på.

Men alt ialt er det allervigtigste løbeskoene! Er det til alm kondi, er et par gode løbesko nok. Og selv om det "bare" er det kondi, bør man få taget en løbetast, så skoene passer netop til en selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.