Baby sultestrejker :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Oliver,Troia&Wictor

Hej....

Jeg har en pige på godt 8mdr. hun  er født 14uger for tidligt så hun får stadig kun flaske, for hun kan ikke finde ud af grød endnu.... problemet er hun ikke rigtig gider spise, hun spiser ca. 600ml pr. døgn. Hun vejer 5,1kg dvs. hun egentlig skakl tage 850ml pr.døgn.... har prøvet alle modermælks mærker og vælling og synes jeg har lavet alt det mad man kan....

Nogle ideer???

Hilsen jeanett  mor til troia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Pige2009

jcmoller skriver:

Hej....

Jeg har en pige på godt 8mdr. hun  er født 14uger for tidligt så hun får stadig kun flaske, for hun kan ikke finde ud af grød endnu.... problemet er hun ikke rigtig gider spise, hun spiser ca. 600ml pr. døgn. Hun vejer 5,1kg dvs. hun egentlig skakl tage 850ml pr.døgn.... har prøvet alle modermælks mærker og vælling og synes jeg har lavet alt det mad man kan....

Nogle ideer???

Har desværre ingen råd, men ville lige sende den op igen

Anmeld

23. oktober 2010

Oliver,Troia&Wictor

Baagøe skriver:

Har desværre ingen råd, men ville lige sende den op igen

tak tak.... desværre ikke meget hjælp endnu

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

jcmoller skriver:

tak tak.... desværre ikke meget hjælp endnu

nej, det er noget møg. Har du talt med din SP om det? Hun kan jo ikke blive ved med at leve af ingenting, når hun i forvejen har lidt at indhende eftersom hun allerede kom 14 uger før oprindeligt aftalt leveringstidspunkt...

Anmeld

24. oktober 2010

serinasmor

hejsa

jeg har ikke stået i samme situation overhovedet for her gik vi 10 dage over tid ... men det første der slog mig da jeg læste dit indlæg var : Har du prøvet at give hende lidt ekstra fra en alm kop eller et glas ... det kan jo være hun kan lokkes til at prøve det ..

Held og lykke

Serinasmor

Anmeld

24. oktober 2010

Oliver,Troia&Wictor

hej

ja det er da en mulighed...smiler

Anmeld

8. november 2010

signe.

jcmoller skriver:

Hej....

Nogle ideer???

Faldt lige over dit indlæg her. Vil du være sød at læse mit nyeste indlæg vedrørende hasses spiseproblemer? om det var sådan lignende du oplevede med Troja.... Hasse indtager også kun cirka 550-600 ml i døgnet og skal indtage 700, og han tager ikke rigtig på... så er begyndt til kontrol på sygehuset igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.