aftensmaden i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. august 2008

moniquesmor

hvad stå aftens maden på hos jer i aften:P

jeg er ret ide løs idag så hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

Bastian

Frikadeller, kartoffelbåde samt marinerede bønner til os voksne og alm. kogte grønne bønner til ungerne.

Anmeld

5. august 2008

Pia.

ja her står den på noget så kedeligt som rugbrød - jeg er alene med børnene og jeg gider ikke lave en masse de ikke gider at spise...

men i går fik vi kylling som var grillet og en lækker blandet salat og grov flute og hjemmelavet fromage dressing med forårs løg... bare hvis det var en idé....

Anmeld

5. august 2008

Kvindemin

Vi er blevet inviteret på kro af svigermekanikken, så det står den på her :)

Anmeld

5. august 2008

twinboys

PiaR skriver:

ja her står den på noget så kedeligt som rugbrød - jeg er alene med børnene og jeg gider ikke lave en masse de ikke gider at spise...

men i går fik vi kylling som var grillet og en lækker blandet salat og grov flute og hjemmelavet fromage dressing med forårs løg... bare hvis det var en idé....

Lad mig da lige få den opskrift på fromage dressing med forårsløg lyder lækkert... Vil du give mig opskriften....

Anmeld

5. august 2008

fam.4xc

nachos - eller hvordan det nu staves... med kylling - super nemt :P

Anmeld

5. august 2008

twinboys

Ja manden og Alexander er gået i køkkenet kl.17, jeg gik efter æg til dem og nu er de ved at trylle i køkkenet... Kan kun sige at jeg nyder det og duften er fortryllende... Hvad mon vi skal have at spise...

Majbritt

Anmeld

5. august 2008

Gustavsmor

Her står den på noget nemt, da vi altid har lang dag på arbejde om tirsdagen, så det bliver forårsruller, ris og karrysovs!

Anmeld

5. august 2008

M&F&C

Kogt hamburgerryg/skinke, kogte gulerødder, porre, blomkål og kartofler ... og så noget bearnaise sovs :P

Anmeld

5. august 2008

SaNiNa

Vi griller kæresten står ude o gård og griller pølser og ben jeg har lige havet salat...

vi grille det meste af året... ikke særlig tit vi ikke gør. i

I morgen står den på gratis mad og det sammen torsdag (min livret) :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.