Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hei piger.
Fødte en lille søn for 20 dage siden, og jeg vil hører hvordan med træning og hvordan ? er der nogen af jer der ved hvornår man må det?
Fks. Bare træne sin mave måske
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
zakariasen19 skriver: Hei piger. Fødte en lille søn for 20 dage siden, og jeg vil hører hvordan med træning og hvordan ? er der nogen af jer der ved hvornår man må det? Fks. Bare træne sin mave måske
hmmm de rådede mig til at vente til efter lægens 8 ugers tjek... dine muskler er jo lige blevet skåret over...
men du kan sagtens gå ture, selvfølgelig skal du være opmærksom på smerter osv...
Jeg fik nemlig ikke rigtigt noget af vide om hvad jeg måtte angående træning, jeg er så småt begyndt at gå turer men vejret er bare ikke lige med mig.. har en del ekstra kg jeg kæmper med.. så vil gerne lidt i gang igen
zakariasen19 skriver: Jeg fik nemlig ikke rigtigt noget af vide om hvad jeg måtte angående træning, jeg er så småt begyndt at gå turer men vejret er bare ikke lige med mig.. har en del ekstra kg jeg kæmper med.. så vil gerne lidt i gang igen
uh mht de ekstra kg så er vi to... og min datter bliver altså snart 2 år... hi hi...
men du kan godt gå ture osv... bare klæd dig på efter vejret :0)
prøv at tage et par mave bøjninger og føl efter hvordan det går... du må ikke irritere arret for meget nemli:0)
Du skal vente til efter 8 ugers tjekket...! Du må gerne gå lange ture... men husk at føl efter når du går
Og når du starter op efter det 8 ugers tjek så tag den stadig med ro og begynd stille og rolig... Men det er jo også forskelligt fra person til person. Jeg gik i gang dagen efter jeg havde været til tjekket og efter to - tre gange i træningscenteret med rolig træning, så fik den ellers fuld skrue og så trænede jeg som jeg plejede. Kunne bare mærke at min krop sagtens kunne holde til det
Mange tak for det, jeg forsætter med de gå ture, også prøver jeg lave mave bøjninger snart og ser hvordan og hvorledes, jeg kan bare starte stille ud
jeg har stadig 11 kg tilbage ud af 24,7 kg.. så der er et stykke vej i nu desværre..
3 mdr. skulle jeg vente efter min maveoperation og der er de endda ikke så langt inde som ved et ks(som jeg har fået to af også) men tre mdr. hvis du vil sikre dig så pænt et ar som overhoved muligt...og også at gå med noget specielt plaster på for at du beskytter dit ar.
Men ellers efter de 8 uger....men lyt til din krop også derefter og så kan man jo sagtens og nemt tabe sig uden motion....de 80% vægttab kommer fra kosten.
Tak for hjælpen
jeg har osse ændret min kost rigtigt meget..
men lige nu står min vægt stille selvom det kun er sund kost jeg indtager, men vi ser tiden an
knus..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128