tudekop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2008

Kvindemin

Her bruger vi det :)
Og det er vi glade for det, hun har altid drukket af kop og flaske - meget fint. Men det er dejligt hun selv kan lærer at holde den anden.
...... SÅ HER TUDER VI IKKE OVER DEN ......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

miver

Vi bruger jo så tudekop ( i bilen ) har den tudekop på billedet der er drypfri så den har vi haft meget glæde af , bare man bruger dem med omtanke synes jeg det er fint ;)
Synes ikke vi har haft problemer nogle de 2 gange vi har vænnet dem fra tudekoppen (måske har jeg været heldig ) :D
min pige er osse god til at drikke af glas (L)

mvh mie

Anmeld

5. august 2008

fam.4xc

enig bruges kun til ældre og syge der har svært ved at drikke selv :D

Anmeld

5. august 2008

Mette+Mathias

Her kunne vi aldrig drømme om at bruge tudekop! De er fuldstændig unødvendige, synes jeg (og nogle gange har jeg forældrene mistænkt for at være lidt dovne ;))

Mine børn har selv kunne håndtere et glas/en kop da de var 14/15 mdr., og hvis de ikke kan undvære drikkevarer i bilen og man ikke kan/vil stoppe kan man jo købe en drikkedunk med sådan en prop det ikke kan ryge ud af.

Anmeld

5. august 2008

lonemus

moniquesmor skriver:

for eller mod tudekopper.?

jeg er imod dem synes lige så godt de kan lære af drikke af glas og det har min datter gjort sin hun var 3mdr..

men vil gerne høre jers mening;)

Deler din holdning - vi har gjort nøjagtig det samme med de 3 mdr.

Lone

Anmeld

5. august 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

har heller aldrig brugt den... kan heller ikke se hvad de skal gøre godt for... det er jo lige så nemt med en alm. kop... så jeg er enig med dig...

Enig...

Anmeld

5. august 2008

Loggidut

jeg har forsøgt at få tif til at lære det, men uden held, men der er skam en grund til jeg rigtig gerne vil have hun kan bruge den, f.eks når vi sidder ude om sommeren, så er man sikker på der ikke er noget som helst i det de drikker, og så er det enormt bekvemt at have stående i sengen med vand, når de skal sove om natten (altså efter flasken er væk)

men normalt når vi spiser, eller bare drikker er det altid af alm. kop, men for pokker jeg ville ønske hun kunne magte begge dele!

Anmeld

5. august 2008

MorCamilla

Vi har en tudekop til Mikkel, men vi har ikke brugt den.. Jeg kan ikke se ideen i at han skulle lære at drikke af den og så bag efter lære at drikke af et glas... Men vi brugte håndtaget fra den til vores glas det første stykke tid, så han selv kunne holde lidt fast..

Knus fra Camilla.

Anmeld

5. august 2008

H+S Skjolgborg.

imod... syntes helelr de bare skal lære af drikke af kop uden... har sådan en lidt som den på billede prøve den en gange her med min datter og derefter har den været af koppen...Syntes også hun drikker bedre uden..:D

Anmeld

7. august 2008

Lullaby

Har aldrig brugt og kommer ikke til det. De kan lige så godt lære at drikke af et glas eller kop ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.