julegaver til ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

bette

hvad ønsker de 3 årige sig??

og hvad skal man ønske sig til baby???

nu er der jo også snart barnedåb...og hva kunne man ønske sig der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Plysbjørnen

bette skriver:

hvad ønsker de 3 årige sig??

og hvad skal man ønske sig til baby???

nu er der jo også snart barnedåb...og hva kunne man ønske sig der?

Altså vi køber en cykel til Laura, sådan en med støttehjul. Hvad vi ellers skal ønske os, det ved jeg ikke helt.

Anmeld

23. oktober 2010

Mary

Vi køber Barbie til Annika. Ken skal hun ha' og så noget tandlæge-halløj med en Barbie og Barbie-pige, evt noget mere Barbie. Hun elsker det bare. 

Juliane skal ha et frisørbælte med hårtørrer og alt muligt andet grej i og en rigtig guitar i børnestørrelse.

Måske det er lidt for pigede ønsker   Men måske et par idéer til andre.

Anmeld

24. oktober 2010

bette

ikke flere forslag?? 

Anmeld

24. oktober 2010

ka li ja

jeg aner overhovedet ikke hvad arthur skal ha... han er så svær at finde på til syntes jeg.. måske nogle puzzlespil. men ellers leger han alt hvad alexander leger... så han er lidt svær.. måske noget med buzz lightyear eller scoopy doo

Anmeld

24. oktober 2010

Mie A

Jeg er fuldstændig lost når det kommer til julegaver til Simon og Lærke - Jeg ved godt hvad Ea skal have, men hun er også meget nemmere at give gave.

og for at det ikke skal være løgn, så har Lærke fødselsdag på søndag... og vi aner ikke hvad vi skal give hende...

Det ender nok med at hun får sin juniorseng i fødselsdagsgave - da vi alligevel skal skifte hendes tremmeseng ud.

Anmeld

24. oktober 2010

Muffinmus

synes det er lidt sævrt med William, kunne nok finde maser til Victoria....

Men ham, altaå han har 2 cykler, har flexitrack, har masser af børnefilm, har et flot værelse, har lego i massevis osv. Så er helt på bar bund.

Ender nok med et puslespil og lidt andet jeg støder ¨på.

Anmeld

24. oktober 2010

Plysbjørnen

Mie A skriver:

Jeg er fuldstændig lost når det kommer til julegaver til Simon og Lærke - Jeg ved godt hvad Ea skal have, men hun er også meget nemmere at give gave.

og for at det ikke skal være løgn, så har Lærke fødselsdag på søndag... og vi aner ikke hvad vi skal give hende...

Det ender nok med at hun får sin juniorseng i fødselsdagsgave - da vi alligevel skal skifte hendes tremmeseng ud.

Vi har lige givet Benjamin en juniorseng i fødselsdagsgave.

Anmeld

24. oktober 2010

Kaufie

William har fundet ud af at man kan sige ""det kan jeg ønske mig" til alle de ting han gerne vil have - og dét uanset om han har det i forvejen.....

Så hvis han selv kunne skrive ønskeseddel blev den MEGET lang.....

Men altså - her tror jeg der kommer til at stå et par praktiske ting som tøj og voksendyne på, så han er klar til at komme over i en juniorseng når lillesøster skal have tremmesengen. Måske får han seng af os - vi kigger efter en bil eller en borg.....

Ellers er det ting som:
Elektrisk Thomas Tog tog (brio)
Den store blå McQueen
Huskespil
Bøger - gerne med CD

Til barnedåb (som vi forventer til januar):

Tæppe med babys data
Dåbsplatte til billede
Børnebestik
Sparebøsse
Personlig godnathistorie

Tjaa..... så er jeg ikke kommet længere 

Anmeld

28. oktober 2010

linemus

Her kan du se Sofies dåbsønsker (indtil jeg får dem fjernet, for dåben er jo overstået ): http://www.saxtorff.com/saxtorff.com/Sofie.html

Du vil nok helst have drenge-julegaveønsker, så her er hvad Sebastian fik i julegave, da han var 3 år: Spiderman-kostume, dublo zoo, aqua-doodle m. thomas tog, en garage m. biler (sådan en fra vores barndom), thomas tog til brio, en fjernstyret bil, værktøjskasse (plastik!). Det var lige hvad jeg kunne se udfra billederne

3 års fødselsdag fik han bla. dublo flyvemaskine, dublo ambulance, løbehjul, en mcQueen rygsæk.

Nanna og Signes ønskeseddel indtil videre:
Voksenstr. dyner
Playmobil
My little Pony
Et gulvtæppe
CD-afspiller
Prinsessekjoler
Joggingtøj

Håber du fik nogle ideer.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.