Føde :D.. ved ikke lige hvor mange af jer læste med da jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Magsen

..sidst skrev om indisk fødestilling :p.

men jeg er nu 39+5 rigtig træt af at vente på baby og har nu bestemt mig for at gøre et forsøg med indisk fødestilling.. det jo ikke ligeså åndsvagt som den med olien og piller og andre ting. Og hvis der ikke sker noget jamen så har jeg da fået trænet lidt hehe ..

Det jeg gør: Sætter mig ned i hug, presser forsigtigt og vipper lidt, rejser mig og går lidt rundt.. og så forfra igen. Så må vi se om der sker noget.

Syntes bare jeg lige skulle dele det med alle jer dejlige mennesker fra baby.dk

(ved ikke helt om det var det rigtige sted at lægge det her? ellers så må i jo bare flytte det hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

mariamiss6

hvad så er du igang med det der indiske halløjsa noget nu så? og mærker du til om det virker?

Anmeld

23. oktober 2010

Magsen

mariamiss6 skriver:

hvad så er du igang med det der indiske halløjsa noget nu så? og mærker du til om det virker?

ja jeg gik da igang, men jeg tror virkelig jeg er for doven til det det sku mega hårdt o:

ej men jeg fandt udaf næsten lige da jeg var gået igang at DUM var i tv'et så der stoppede den lidt men gjorde det så alligevel i pauserne og intil videre må jeg da sige at det ikke har virket :/ ..

jeg læste om en der havde gjort det, hvor det virkede efter 2 timer.. da jeg har været igang i et kvarter var jeg allerede ved og dø så man skal nok være i lidt god kondi.. hmm

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

Maggieh skriver:

ja jeg gik da igang, men jeg tror virkelig jeg er for doven til det det sku mega hårdt o:

ej men jeg fandt udaf næsten lige da jeg var gået igang at DUM var i tv'et så der stoppede den lidt men gjorde det så alligevel i pauserne og intil videre må jeg da sige at det ikke har virket :/ ..

jeg læste om en der havde gjort det, hvor det virkede efter 2 timer.. da jeg har været igang i et kvarter var jeg allerede ved og dø så man skal nok være i lidt god kondi.. hmm

hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.