3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

blomst84

Hej alle her i mødregruppen :-) Er der nogen af jer som skal have lavet en 3D/4D scanning? Jeg skal have lavet en på onsdag og glæder mig helt vildt meget!! Jeg vil være 28+6 og håber da vi kan se hvordan lillepigen ser ud :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Lotte14

blomst84 skriver:

Hej alle her i mødregruppen :-) Er der nogen af jer som skal have lavet en 3D/4D scanning? Jeg skal have lavet en på onsdag og glæder mig helt vildt meget!! Jeg vil være 28+6 og håber da vi kan se hvordan lillepigen ser ud :-)

Jeg var til 3D/4D scanning idag, og det var bare helt fantastisk.

Glæd jer

//Charlotte 27+2

Anmeld

22. oktober 2010

blomst84

Charlotte89 skriver:

Jeg var til 3D/4D scanning idag, og det var bare helt fantastisk.

Glæd jer

//Charlotte 27+2

Er os ret spændt hva kunne i se? Altså hvordan baby kommer til at se ud osv?

Anmeld

23. oktober 2010

Riksen

Vi har været til sådan en scanning to gange og på tirsdag skal vi afsted tredje gang. Hun vil simpelthen ikke ligge "rigtigt", så vi har endnu ikke kunnet få et rigtigt godt 3D-billede af hende, og derfor er vil blevet tilbudt endnu en gen-scanning.

Men uanset om jeres barn ligger "rigtigt" eller ej, så er det en fantastisk oplevelse. Og så får man jo også tjekket om barnet vokser som det skal.

Anmeld

23. oktober 2010

blomst84

Riksen skriver:

Vi har været til sådan en scanning to gange og på tirsdag skal vi afsted tredje gang. Hun vil simpelthen ikke ligge "rigtigt", så vi har endnu ikke kunnet få et rigtigt godt 3D-billede af hende, og derfor er vil blevet tilbudt endnu en gen-scanning.

Men uanset om jeres barn ligger "rigtigt" eller ej, så er det en fantastisk oplevelse. Og så får man jo også tjekket om barnet vokser som det skal.

Ligger hun og gemmer sig den lille Karla? :-D men ja ku forestille mig det var en stor oplevelse alligevel :-) tjekker de også om alt ser fint ud osv? Men kan bare ikke vente til på onsdag, det bliver så sjovt at se hende :-) hvor får du scanningerne lavet henne?

Anmeld

23. oktober 2010

Riksen

blomst84 skriver:

Ligger hun og gemmer sig den lille Karla? :-D men ja ku forestille mig det var en stor oplevelse alligevel :-) tjekker de også om alt ser fint ud osv? Men kan bare ikke vente til på onsdag, det bliver så sjovt at se hende :-) hvor får du scanningerne lavet henne?

Ja, nu har hun begge gange ligget med ansigtet vendt ind mod moderkagen (som babyer, ifølge scanningssyegplejersken, rigtigt godt kan lide), så det har ikke været muligt at få et rigtigt godt billede af hende. Og det har slet ikke hjulpet at hoste, hoppe, danse, drikke iskoldt vand eller ligge på siden - tøsen rokker sig ikke en meter. Stædige tøs!

Ja, de gennemgår det hele, ligesom til MD-scanningen, og tjekker om de har den størrelse, de bør have og om hjertet lyder rigtigt osv. Det er enormt rart at vide.

Jeg kan godt forstå at du er spændt, men forbered dig på at du måske skal til en genscanning

Jeg bliver scannet på Skanningsklinikken i Hvidovre - de er supersøde og en anelse billigere end andre steder.

Anmeld

23. oktober 2010

Mettemus

Ih Sabrina du må lige lægge billeder ud når du har være afsted! Jeg ville så gerne have sådan en scanning, men en vandskade i den gamle lejlighed åd hele det indskud vi skulle have haft tilbage derfra og dermed også de ekstra penge til en 3D-scanning. Må jeg spørge hvad i skal gi' for en scanning?

Anmeld

23. oktober 2010

blomst84

Riksen skriver:

Ja, nu har hun begge gange ligget med ansigtet vendt ind mod moderkagen (som babyer, ifølge scanningssyegplejersken, rigtigt godt kan lide), så det har ikke været muligt at få et rigtigt godt billede af hende. Og det har slet ikke hjulpet at hoste, hoppe, danse, drikke iskoldt vand eller ligge på siden - tøsen rokker sig ikke en meter. Stædige tøs!

Ja, de gennemgår det hele, ligesom til MD-scanningen, og tjekker om de har den størrelse, de bør have og om hjertet lyder rigtigt osv. Det er enormt rart at vide.

Jeg kan godt forstå at du er spændt, men forbered dig på at du måske skal til en genscanning

Jeg bliver scannet på Skanningsklinikken i Hvidovre - de er supersøde og en anelse billigere end andre steder.

Haha hvor er hun bare en lille stædig pige :-) hun vil kun putte sig ind til sin mor! Men når jeg tænker tilbage så lå min lille pige også med hovdet ind i maven da jeg var til kønsscanning, så jeg forbereder lige min hormonelle hjerne på en om scanning dejligt de tjekker alt igennem, det er rart at vide at de har det godt inde i maven :-) jeg er i hvert fald en af dem som er meget opmærksom på bevægelserne derinde fra :-)

Anmeld

23. oktober 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Ih Sabrina du må lige lægge billeder ud når du har være afsted! Jeg ville så gerne have sådan en scanning, men en vandskade i den gamle lejlighed åd hele det indskud vi skulle have haft tilbage derfra og dermed også de ekstra penge til en 3D-scanning. Må jeg spørge hvad i skal gi' for en scanning?

Ej det lyder da ikke rart med sådan en vandskade?! Det koster altid en formue at flytte syntes jeg, med uforudsete udgifter osv. Jamen jeg skal nok smide nogle billeder på, mener vi får en cd-ROM med hjem med alle billederne :-) og håber så hun ligger rigtigt så vi kan se hendes ansigt, og måske bedømme hvem af os hun ligner! Jamen sådan en scanning koster den nette sum af 1400.- så det er ret mange penge, heldigvis har vi nogle meget gavmilde bedsteforældre der gerne vil betale, så det hjælper jo lidt på det. 1400.- er mange penge når vi lige har købt et hus :-s så vi skal både hve mormor og farmor med til scanningen :-)

Anmeld

23. oktober 2010

Lotte14

blomst84 skriver:

Er os ret spændt hva kunne i se? Altså hvordan baby kommer til at se ud osv?

Ja, det var helt utrolig hvad vi kunne se. Vi fik et rigtig godt indtryk af hvordan han kommer til at se ud når han engang kommer ud af sin babyhule.

//Charlotte 27+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.