Til Trunte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2008

st

Hvad kan man shoppe denne støvle for i Spanien?

Det er en støvle af mærket El Naturalista

Knus st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

st

Det er et spansk mærke, det er derfor jeg spørger. :D

Knus

Anmeld

5. august 2008

3rollinger

Hej st

Jeg kendte nu ikke maerket, men ellers fede stoevler. I Naturalistsas egen webshop kan man faa dem for 125 €, ca 928 kr.

Jeg kigger lige om jeg kan se dem andre steder og sammenligner priser. Hvad koster de i DK?

Knus

Anmeld

5. august 2008

st

Ja de er også lige mig.
De koster desværre den nette sum af 999 kr. Men jeg er ret sikker på at man har støvle i lang tid, hvis man investerer i dem. Jeg prøvede dem inden i byen den anden dag. De sidder bare som svøbt om min fod. Virkelig lækkert materialer og super fede. Jeg har set dem i 5 farver. De røde, nogle grønne, blå, lyse brune og mørkebrune. Jeg er godt nok vild for at få et par. De fåes også i en sko-model.

Fedt hvis du vil se efter dem et andet sted. Men brug nu ikke for meget tid på det vel?

st.

Anmeld

6. august 2008

3rollinger

Hej st

Jeg kiggede lidt paa det igaar, men jeg kunne ikke finde andre steder hvor jeg kunne se prisen inde paa nettet.

Mine meget indkoebslystne kollegaer kender dem heller ikke, saa det kan aabenbart ikke vaere superkendt endnu hernede.

Men st, det er da lige praecis det du skal forkaele dig selv med. Kan du huske vi snakkede om det for noget tid siden, og du kunne ikke rigtig faa dig selv til at koebe tasken fordi du maaske ikke fik den brugt. Jamen, disse faar du helt sikkert brugt. Saa du maa ud og bruge din foerste loen paa et par nye stoevler. Det er naesten en ordre ;)

Knus

Anmeld

6. august 2008

3rollinger

Forresten, saa et par der var baade groenne og brune, de var ellers ogsaa fede. Men jeg er ogsaa superglad for roed. Jeg maa naesten selv ud og have et par. Det hele maa afhaenge af min success i butikken :D

Anmeld

6. august 2008

st

Ja du har ret st. Dem her vil jeg med garanti få brugt. Jeg ved dog ikke helt med farven rød, det kræver at trøjerne matcher lidt. Jeg tror jeg vil være lidt kedelig og købe dem i sort eller brun. Jeg har også set dem i en meget lys brun, efterfølgende mørke rune striber og tilsidst en karrygul. De var også fede.

Men jeg er mest til det all-round, så jeg kan bruge dem til mest orskelligt tøj. Nu ser vi lige.

Men jeg har lidt penge til overs fra eksamensgave, plus lidt arveforskud, så jeg tror bare jeg vil hente dem med det samme. ;)
Jeppe synes godt nok det er vildt at give 1000 kr for et par støvler, men samtidig gav han mig oså ret i, at jeg jo ikke har været big-spender her mens jeg har været på SU. Så jeg tror jeg er tilgivet, hvis de står ude på skohylden når han kommer hjem. Han får jo nyt fjernsyn i morgen, så mon ikke det går ??
Det er det eneste minus ved den fælles økonomi, der kan man ikke bare købe et man gerne vil have.

Men tak fordi du ville kigge efter dem.
Jeg håber også der kan blive et par til dig.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.