Så åbner jeg endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. august 2008

3rollinger

Saa kunne jeg endelig aabne min butik. Puah, det har ogsaa holdt haardt. Men idag er (naesten) alt faerdig og jeg er begyndt at sende pressemeddelelser og diverse ud. :D:D:D

I kan se resultatet af mine anstrengelser her, hvis I gider. Det er den spanske version der er min (selvfoelgelig ;) )

www.petitepeople.com

Knus
st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

st

Jaaaaaiiiiiiii hvor skønt. Tillykke med de hårde anstrengelser og dit lille nye barn. Jeg håber der kommer god vind i sejlene og at det bare bliver fjing fjong. Arbejder du sammen med dem der har den danske eller ?

Det bliver vildt spændende.

Knus st.

Anmeld

5. august 2008

3rollinger

Hej st

Ja, det er deres butik. Jeg har en slags franchising i Spanien.

Men det er super spaendende. Jeg glaeder mig vildt til at se hvordan det kommer til at gaa.

Knus
st

Anmeld

5. august 2008

st

Ja det kan jeg godt forstå. Jeg kan ikke huske om du kører det ved siden af dit nuværende arbejde, eller om det skulle være din primære beskæftigelse?

st.

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Det bliver SÅ spændende. Held og lykke med det. Glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at gå Krydser fingre

Knus
Rikke (H)

Anmeld

6. august 2008

Doktor Doolittle

st Spanien skriver:

Saa kunne jeg endelig aabne min butik. Puah, det har ogsaa holdt haardt. Men idag er (naesten) alt faerdig og jeg er begyndt at sende pressemeddelelser og diverse ud. :D:D:D

I kan se resultatet af mine anstrengelser her, hvis I gider. Det er den spanske version der er min (selvfoelgelig ;) )

www.petitepeople.com

Knus
st

IHHHHH altså hvor skønt :))8D(L)
1000 gange til lykke fra mig og masser af held og lykke med det.
(H) fra Tina

Anmeld

6. august 2008

Miaand

Stort tillykke med åbningen.

Glæder mig til at se nærmere på hjemmesiden!:)

Anmeld

7. august 2008

Munder

Hvor er det spændende, har været inde og lure, meeeen er altså ikke en ørn til spansk.

Tillykke med den, jeg sender lidt krydsede fingre og god vind mod Spaniensland.

knus
Dorte

Anmeld

7. august 2008

3rollinger

Tak skal I have allesammen.

Indtil videre har jeg faaet min foerste tilmelding til mit ugentlig nyhedsbrev. Saa mangler jeg bare mit foerste salg :D. Meeeen, folk skal jo foerst lige ved at butikken eksisterer :)

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.