Skal vi nogensinde feste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

..

Hej skønne kvinder.

Ehm.. Den der fest, skal det nogen siden være

Jeg tænker enten

20. November

Eller

15. Januar

Anyone ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Louise mortil4

Macrolf skriver:

Hej skønne kvinder.

Ehm.. Den der fest, skal det nogen siden være

Jeg tænker enten

20. November

Eller

15. Januar

Anyone ?

Det kunne da være super hyggeligt Jeg kan desværre kun den 15 januar da jeg skal arbejde den 20 november

Anmeld

22. oktober 2010

ivfmarie

argh... jeg er bare så ked af at love noget..

Det ku være herre-fedt med tøse-fest, men jeg har bar eså meget på programmet, så jeg tør ikke binde mig til nogen dato.

Marie

Anmeld

22. oktober 2010

Lene76

ej æv.... jeg ska desværre på weekend ophold med et par af mine kollegaer den 19-21 nov og ja i januar er jeg nok for fed til at være med hehe  

men glæder mig da til at se billeder af jer partypiger

Anmeld

22. oktober 2010

Susan1978

Rikke, vi må nok indse at vi alligevel ikke er så spændende som vi selv synes ;-)
Jeg synes pigerne er blevet svære at tilfredsstille - enten er det for tæt på,så har man en masse på programmet (har vi også :-( ) eller også er det for langt ud i fremtiden til at kunne sige om man lige kan der.
Rikke vi kan ikke vinde. Jeg vil foreslå at vi ses i slutningen af februar, som vi plejer, også må vi håbe at der er MANGE der har lyst.
Hov eller også er det placering af landelokation den måske er gal med. ;-) Selvom du bor midt kongeriget DK. Jeg kører hvorsomhelst hen.
Glæder mig til vi engang beslutter os for at ses !

Anmeld

22. oktober 2010

Lise

Jeg vil altid gerne feste, og ikke mindst være sammen med jer.. MEN vores søde lille baby er ikke helt parat endnu til at moar er så langt væk, og ingen ved jo hvornår han bliver parat. Men bliver der holdt en fest, og jeg kan komme, jamen, så kommer jeg da også...

Anmeld

22. oktober 2010

ka li ja

det der forslag med sidst i feb syntes jeg var en god ige

jeg er med i en ulige uge

Anmeld

23. oktober 2010

..

Susan1978 skriver:

Rikke, vi må nok indse at vi alligevel ikke er så spændende som vi selv synes ;-)
Jeg synes pigerne er blevet svære at tilfredsstille - enten er det for tæt på,så har man en masse på programmet (har vi også :-( ) eller også er det for langt ud i fremtiden til at kunne sige om man lige kan der.
Rikke vi kan ikke vinde. Jeg vil foreslå at vi ses i slutningen af februar, som vi plejer, også må vi håbe at der er MANGE der har lyst.
Hov eller også er det placering af landelokation den måske er gal med. ;-) Selvom du bor midt kongeriget DK. Jeg kører hvorsomhelst hen.
Glæder mig til vi engang beslutter os for at ses !

Det er der nok noget om Susan, det kan være vi bare skal lave vores egen lille fest

Jeg forstår ikke helt hvis det er lokationen den er gal med, det er da det mest fair sted for alle

Anyway, februar er fin med mig, jeg har sagt og står ved at jeg gerne lægger hus til men hvis der er et andet sted der kan lokke flere til, så kører jeg gerne

Anmeld

23. oktober 2010

Mie A

Februar er fin med mig - bare ikke i vinterferien (uge 7) - da jeg er i Lalandia i den uge...

og jeg kører gerne til Fyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.