Lidt blandet tøj str. 50 - billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2010

BechHannibal

Tine2104 skriver:

135 alt inkl - er det ok?  Ved ikke rigtig hvad der er fair, men tøjet er meget velholdt!

Det synes jeg er fair, så det vil jeg gerne købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

TineA

BechHannibal skriver:

Det synes jeg er fair, så det vil jeg gerne købe

Det er bare fint
Kan du sende mig din adresse på Tine2104@hotmail.com, så sender jeg mine kontooplysninger til dig og sender tøjet så snart pengene er gået ind

Anmeld

2. november 2010

AnneBJ

Tine2104 skriver:

Hehe, jamen det er bare helt fint

Nåh, jeg er på ACDC hue og body Sender dig min adr. i PB og så kan du bare sende et kontonummer af sted

Anmeld

2. november 2010

JustMe

135 alt inkl - er det ok?  Ved ikke rigtig hvad der er fair, men tøjet er meget velholdt!

Hvis det er først til mølle, burde jeg vel så også have "førsteret" hér, da mit indlæg var først?

Det er body'erne på billede 3, 5 og 8, men jeg kan godt se, at det måske var lidt forvirrende, at jeg skrev "bjørne" og ikke "isbjørne", haha  Men de tre billeder er jo de eneste bodyer med bjørne på, så den burde da give førsteret?

Anmeld

2. november 2010

TineA

Hvis det er først til mølle, burde jeg vel så også have "førsteret" hér, da mit indlæg var først?

Det er body'erne på billede 3, 5 og 8, men jeg kan godt se, at det måske var lidt forvirrende, at jeg skrev "bjørne" og ikke "isbjørne", haha  Men de tre billeder er jo de eneste bodyer med bjørne på, så den burde da give førsteret?

Ej ved du hvad, jeg er da helt stået af nu! Jeg har da forvekslet indlæggene ! Det må du altså undskylde ! Jeg prøver at finde ud af noget ! AMMEHJERNE!

Anmeld

2. november 2010

TineA

AnneBJ skriver:

Nåh, jeg er på ACDC hue og body Sender dig min adr. i PB og så kan du bare sende et kontonummer af sted

Anmeld

2. november 2010

TineA

Nu skal jeg lige have ammehjernen til at køre

JustMe du ønsker billede 3, 5 og 8

BechHannibal du ønsker 1,2,12,28,29,30 og 33 (og også billede 5, men den har JustMe jo så nok ret til, eftersom hun er først)

Er det korrekt?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.