Kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

wiebking

Nogen her i 2 kvartal, der allerede kender kønnet på bebs??

Jeg skulle ha været til kønsscanning i går men måtte aflyse

Men har så en tid til på torsdag og jeg glæder mig helt enormt til at vide hvad bebs gemmer på mellem benene...nok fordi jeg har 2 piger og ønsker en lille bebs dreng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Line Højdal

Hehe, ja så bliver det jo spændende om der er en lille "tap"

Jeg regner ikke med at få kønnet af vide før til gennemscanningen sidst i november - vi betaler os ikke fra ekstrascanninger, selvom nysgerrigheden da helt sikkert er der...

Faktisk er vi ikke helt sikre på at vi vil kende kønnet - det er dog vores første barn og min mand mener helt bestemt at alle forberedelserne er nemmere, når man kender kønnet!

Men jeg er da spændt på og høre om det bliver en 3. prinsesse, eller om det bliver den lille prins i mangler

Knus Line

Anmeld

25. oktober 2010

evaisabellas

wiebking skriver:

Nogen her i 2 kvartal, der allerede kender kønnet på bebs??

Jeg skulle ha været til kønsscanning i går men måtte aflyse

Men har så en tid til på torsdag og jeg glæder mig helt enormt til at vide hvad bebs gemmer på mellem benene...nok fordi jeg har 2 piger og ønsker en lille bebs dreng...

Jeg er ved at omkomme af nysgerrighed - så håber da virkelig at jeg får kønnet at vide når jeg skal til næste scanning 17.nov. (ca uge 20)  

Anmeld

2. november 2010

Omonigho

Efter moderkagebiopsien ved vi med 100% sikkerhed, at vi venter en lille dreng.  Det passer jo også meget fint...først en dreng, så en pige, og nu en dreng igen!

Anmeld

2. november 2010

Line Højdal

Ihhh altså... hvor er det skægt at vores gruppe nu så småt finder ud af hvad der gemmer sig i mavserne

Jeg skal først til MD-scanning 26. november og vi regner ikke med at tilkøbe os ekstra scanninger... så vi håber at blob ligger rigtigt til den tid. Eller... dvs. jeg synes det kunne være lidt sjov ikke at vide hvilket køn det er, mens min mand helst vil vide det. Så hvis vi ikke kan se det til MD-scanningen, så må det være et tegn

Selom jeg nu må medgive at jeg bliver lidt nysgerrig, når I nu begynder at snakke om køn..

Hvad med dig Wiebking - du må da vide det nu...?!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.