Testliste November

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

MetteMe

Leonora skriver:

Tillykke...og hvor flot i første forsøg

Tak 

Det er helt fantastisk! Og slet ikke til at forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Leonora

Tak 

Det er helt fantastisk! Og slet ikke til at forstå

Det er bare så dejligt at høre at der er par der bliver gravide i første hug...lækkert

Vi er på projekt baby nr 2..og det er nu 3 forsøg...hmmm...neg test igår men ingen spor af mens og jeg plejer at have meget regelmæssig mens..hmm

Anmeld

29. november 2010

MetteMe

Leonora skriver:

Det er bare så dejligt at høre at der er par der bliver gravide i første hug...lækkert

Vi er på projekt baby nr 2..og det er nu 3 forsøg...hmmm...neg test igår men ingen spor af mens og jeg plejer at have meget regelmæssig mens..hmm

Ja det er rigtig dejligt. Har efterhånden SÅ mange i venne- og omgangs-kreds der har kæmpet længe for at blive gravide, så det er virkelig en lettelse at det er gået så hurtigt for os

Hvordan står det til med mens? Og har du så testet igen hvis den ikke er kommet idag? for dig!

Anmeld

29. november 2010

LotteN

Leonora skriver:

Kender det desværre alt for godt.

Det er nu 7 uger siden jeg havde min mens sidste gang og tester stadig negativt

Anmeld

29. november 2010

Leonora

MetteMe skriver:

Ja det er rigtig dejligt. Har efterhånden SÅ mange i venne- og omgangs-kreds der har kæmpet længe for at blive gravide, så det er virkelig en lettelse at det er gået så hurtigt for os

Hvordan står det til med mens? Og har du så testet igen hvis den ikke er kommet idag? for dig!

har ikke testet igen...gør det i morgen...synes jeg har haft muren i maven idag og det plejer at betyde mens...så tror desværre den kommer i morgen...

Men så må vi bare igang igen og lykkes skal det nok. Det er jo sket før så ved det kan lade sig gøre

Anmeld

29. november 2010

Leonora

LotteN skriver:

Kender det desværre alt for godt.

Det er nu 7 uger siden jeg havde min mens sidste gang og tester stadig negativt

ej hvor irri...har du haft ÆL?...jeg prøvede noget lign inden vi fik vores datter og der viste det sig at jeg ik fik ÆL og derfor sprang en mens over...Måske du oplever det samme..

Håber snart der kommer styr på din cylus igen

Anmeld

29. november 2010

LotteN

Leonora skriver:

ej hvor irri...har du haft ÆL?...jeg prøvede noget lign inden vi fik vores datter og der viste det sig at jeg ik fik ÆL og derfor sprang en mens over...Måske du oplever det samme..

Håber snart der kommer styr på din cylus igen

ja ser du, det ved jeg så ikke om jeg har - har ikke testet for det

Men uha det er bare SÅ trals. Men ringede til lægen sidste mandag og hun sagde det var ganske normalt, så det skulle jeg ikke være bekymret om. Så jeg tager bare e ndag af gangen og håber der snart sker noget!

jo tak og pøjpøj til jer også

Anmeld

29. november 2010

Leonora

LotteN skriver:

ja ser du, det ved jeg så ikke om jeg har - har ikke testet for det

Men uha det er bare SÅ trals. Men ringede til lægen sidste mandag og hun sagde det var ganske normalt, så det skulle jeg ikke være bekymret om. Så jeg tager bare e ndag af gangen og håber der snart sker noget!

jo tak og pøjpøj til jer også

det er jo meget muligt at du ik har haft ÆL...og tro mig jeg kender til det og hvor belastende det kan være.

Især det at man ik har styr på sin krop...du må bare igang med at teste for ÆL når du har fået din mens

Håber snart den kommer så du kan komme videre..håber også at min kommer for hvis der ik er en kage i ovnen kan den jo lige s¨godt komme...tak

Anmeld

29. november 2010

LotteN

Leonora skriver:

det er jo meget muligt at du ik har haft ÆL...og tro mig jeg kender til det og hvor belastende det kan være.

Især det at man ik har styr på sin krop...du må bare igang med at teste for ÆL når du har fået din mens

Håber snart den kommer så du kan komme videre..håber også at min kommer for hvis der ik er en kage i ovnen kan den jo lige s¨godt komme...tak

jame nlige nøjagtig. det er ski også det jeg er mest træt af nu.. nu har jeg testet negativt SÅ mange gange, så kan den f..... mens da ikke bare tage at finde sin vej ud ..

Anmeld

1. december 2010

hiili

MaybeMe: 2. november (4. forsøg) -   POSITIV 

Sujan 3.November (18 forsøg)   Negativ, mens er kommet

Heide: 3 November. (Prøvet i 1 år)

Miss Bananahammock: 4 November (har opgivet at tælle....) 

Leonora: 3 November (2. forsøg) - ...   Mens er kommet

Nene: 5 November (2. forsøg) 

rikkebw: 6. november (2. forsøg)   Negativ, mens er stadig ikke kommet. 5 dage over tid 

DeniseM: 6. november -   Mens kom på testdag

Meina:   Positiv

Louisevl: 8. november (6. forsøg)   POSITIV 

A&F: 10 November(2 forsøg)  Positiv

Maria: 10. November   Mens er kommet 6 dage før tid 

Chalala85: 10 November (9 forsøg)

Annec: 11. November (1. forsøg) Negativ

Tioyv: 11. november (23.forsøg)   negativmens er kommet. æv 

Sukker72: 11 November

Trine89: 13 november (4 forsøg)  Negativ, mens er kommet

AnneP : 15 november (1IVF forsøg)  NEGATIV 

Nina-G: 15 November (prøvet i 2 år

chelleb: 16 november (2.forsøg) Negativ mens er kommet

CamillaValby: 20 November. Forsøg 28.  Negativ. Mens ikke kommet.

1m1i1a: 19 November. (Forsøg 9.)   Negativ. Mens er kommet.

Frk.S: 20. november (3. forsøg)  Negativ. Mens er kommet

LouiseNielsen: 21 November (2. Forsøg)

Metchen: 21. november (3. forsøg) Positiv.

Filuka: Testdag 22. november (prøvet i 1½ år)

Agnete: 22. november (5. forsøg) Negativ, mens er kommet

Mortilfreja: 24. November 

Camilla og paw: 25 november (prøvet i 1 år)

majaTn: 26 November (2. Forsøg)

Leonora: 27 Novenber (3 gang er lykkens gang) Negativ - ingen mens endnu...

Hiili : 28 November (13. forsøg)  Negativ og mens...

Grinny: 29 November (9. forsøg)

Jemion: 30 November (3. forsøg)

CmarianN: 8 November (forsøgt i 7 mdr.)  Negativ og nu mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.