Brudekjole sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
816 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

LouiseNielsen

Min brudekjole hænger bare i skabet, og det syntes jeg er smadder ærgeligt.... Vil ønske en anden kvinde kan bære den en dag, og få en lige så uforglemmelig dag/aften/nat i den, præcis dom jeg selv havde.....

Kjolen er en str 46/48, men kan uden problemer syes ind.... Kjolen er en lilly model.

Sælges for 3000 kr  ink skørter....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

smokin

LouiseNielsen skriver:

Min brudekjole hænger bare i skabet, og det syntes jeg er smadder ærgeligt.... Vil ønske en anden kvinde kan bære den en dag, og få en lige så uforglemmelig dag/aften/nat i den, præcis dom jeg selv havde.....

Kjolen er en str 46/48, men kan uden problemer syes ind.... Kjolen er en lilly model.

Husk at ligge billeder op hvor du har den på søde.

Anmeld

22. oktober 2010

Tropez

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Sidder helt o bliver iriteret, for vi er samme størrelse og kjolen er virkelig smuk og noget jeg godt ville giftes i men min kæreste har endnu ike friet, så jeg ville aldrig få den brugt desværre ellers havde jeg køb den med det samme, men jeg rener med der går ca 25 år før han spørg, nu har vi været sammen snart i 8 og der er stadig ikke sket noget, men smuk det er den, og øbt den det havde jeg

Anmeld

22. oktober 2010

LouiseNielsen

Tropez skriver:

Hejsa

Sidder helt o bliver iriteret, for vi er samme størrelse og kjolen er virkelig smuk og noget jeg godt ville giftes i men min kæreste har endnu ike friet, så jeg ville aldrig få den brugt desværre ellers havde jeg køb den med det samme, men jeg rener med der går ca 25 år før han spørg, nu har vi været sammen snart i 8 og der er stadig ikke sket noget, men smuk det er den, og øbt den det havde jeg

Hvad med at du frier???

Anmeld

22. oktober 2010

LouiseNielsen

22. oktober 2010

Bare mig..

LouiseNielsen skriver:

Hvad med at du frier???

´stemmer jeg også for

Og flot kjole..  held og lykke med salget..

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower

Smuk kjole

Anmeld

22. oktober 2010

lisbethita

LouiseNielsen skriver:

Hvad med at du frier???

Det stemmer jeg også for, hi hi!!! 

FLOT FLOT KJOLE i øvrigt!!!!! 

Anmeld

29. oktober 2010

LouiseNielsen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.