Søger med lys og lygte efter drengetøj str 74-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
920 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Valle81

Hejsa

Jeg leder stadig efter tøj i disse str. Har kigget i annoncerne men er ike lige sdan faldet over noget.

Jeg er ikke så meget til mærkevarer - pga prisen -men hogm bilka, nameit osv er rigtig godt:0)

Skriv endelig hvis du har noget du gerne vil af med, især bukser og t-shirts:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

krofo

se om der er noget du kan bruge her

www.tvillingekluns.webbyen.dk

P.s. Skal til babybazar søndag så ved ikke lige hvor meget jeg har tilbage når dagen er omme....

Anmeld

23. oktober 2010

Heidimed lea

hejsa vi har handlet før,, jeg har stadig en del..   har en masse velourbukser str 80  og nameit tøj mm..   jeg kan desværre først få sat billeder ind i morgen eftermiddag fra kl 16 skal nemlig på job så må i seng nu..

skriv lige hvis du vil se billeder ik..  du skal nok få det til en fin pris  fra 15 kr pr del eller billigere samlet

knus Heidi

Anmeld

23. oktober 2010

Piva

Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg leder stadig efter tøj i disse str. Har kigget i annoncerne men er ike lige sdan faldet over noget.

Jeg er ikke så meget til mærkevarer - pga prisen -men hogm bilka, nameit osv er rigtig godt:0)

Skriv endelig hvis du har noget du gerne vil af med, især bukser og t-shirts:0)

Christina

hej

jeg har en del drengetøj på min profil -tag et kig:-) du får det til en god pris - vil nemlig gerne af med det

Pia

Anmeld

23. oktober 2010

Piva

Piva skriver:

hej

jeg har en del drengetøj på min profil -tag et kig:-) du får det til en god pris - vil nemlig gerne af med det

Pia

https://www.baby.dk/debat/69772pi1/toej--drenge/drengetoej-str-62--86-idat-katvig-lego-brubaker-mf--byd.aspx link her

Anmeld

24. oktober 2010

Heidimed lea

hej hvis det stadig har interesse så kommer der et udsnit af tøj 74-80 mest 80

tøje koster 15 kr pr del evt plus lidt til porto  er rigtig fint uden huller mm.   hm nameit metoo  spørg bare løs

knus Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2010

ChatH

Heidimed lea skriver:

tøje koster 15 kr pr del evt plus lidt til porto  er rigtig fint uden huller mm.   hm nameit metoo  spørg bare løs

knus Heidi

hvis ikke det bliver solgt kunne jeg godt være interesseret i den hvide på billede 1 og hele billede to samt det sæt der står tumble league på og de sidste bukser

Anmeld

24. oktober 2010

Heidimed lea

hej chatarina..   jeg vender tilbage til dig så snart jeg ved mere.. dejlig med lidt interesse..  den hvide er en esprite og ret ny

Anmeld

25. oktober 2010

Valle81

Heidimed lea skriver:

knus Heidi

Hejsa:0)

Der er noget jeg er interesseret i:0)

Billede 1: alle tre dele

Billede 2 : Dragen med aber

Billede 3 : Alle 3 dele

Billede 4: Det turkise sæt

Billede 6: Alle 3 par

Billede 7: Den langærmede med alle de blålige striber

Billede 8: Smækbukserne

Så vidt jeg kan regne giver det 210 kroner og så noget til fragt:0) Så du skriver bare en pb med oplysninger, så skal jeg sende:0)

Christina

Anmeld

25. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hejsa.

Jeg har en ordentlig pose under min sengJeg har prøvet at sælge af det,men uden held,så du kan få det meget billigt,hvis du stadig er interesseret?Jeg kan jo tage nogle billeder hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.