Ralle lyde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.673 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

jlp90

Hej med jer

Lærke har de seneste 3 dage haft ralle lyde nogle gange når hun trækker vejret, ligesom hvis man er forkølet, men det er hun ikke. Nogen der har oplevet noget lignende? og hvad var det? Lærke er 4,5 måned.

Knus Julie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

CamillaValby

Det kunne eventuelt være lungebetændelse. Ved du om hun evt har en smule feber? Jeg ville i hvertfald gå til lægen med hende.

Anmeld

21. oktober 2010

jlp90

CamillaValby skriver:

Det kunne eventuelt være lungebetændelse. Ved du om hun evt har en smule feber? Jeg ville i hvertfald gå til lægen med hende.

Det havde hun ikke i går og virker ikke varm i dag

Anmeld

21. oktober 2010

mariamiss6

jlp90 skriver:

Det havde hun ikke i går og virker ikke varm i dag

RS virus? Så raller de i hvert fald, men plejer vidst egentlig også at blive temmeligt syge af det... Måske kan man have det som barn også, uden egentlig at være syg og snottet men "bare" have luftvejsproblemer????

Anmeld

21. oktober 2010

jlp90

mariamiss6 skriver:

RS virus? Så raller de i hvert fald, men plejer vidst egentlig også at blive temmeligt syge af det... Måske kan man have det som barn også, uden egentlig at være syg og snottet men "bare" have luftvejsproblemer????

Jeg tror ikke det er RS virus, da det ikke lige passer på symptomerne. Jeg ringer bare til lægen i morgen tidlig og hører hvad de siger.

Anmeld

21. oktober 2010

Susan1978

min søns astmatiske bronkitis startede med ralle lyde.

og det startede også v 4-5 mdr alderen og det er mest udbredt når vi når de fugtige årstider. Efterår/forår.

Han er nu 3 år og er 7*9*13* vokset fra det, som børnelægen lovede.

men vi har måtte igennem mange lungebetændelser, masker, naturmedicin osv..

men ja hold øje med hende, om hun virker mere træt og bruger mange kræfter på at trække vejret, der kan være lungebetændelse på vej.

for at det bare er en mild forkølelse der forsvinder hurtigt.

der er rigtig meget børneforkølelse i øjeblikket.

Anmeld

22. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

hørte engang en nævnte at det er fordi de endnu ikke har lært at 'rømme' sig. 

Altså hoste det op der evt sidder i halsen, det vi kalder 'få en tudse i halsen'.

Anmeld

22. oktober 2010

jlp90

Lægen gad ikke se os i dag, når ikke hun fejler andet end ralle lyde. Kun hvis hun bliver dårligere. Det syntes jeg er lidt træls  

Anmeld

22. oktober 2010

Susan1978

tavlig læge!

Anmeld

22. oktober 2010

Malene84

jlp90 skriver:

Hej med jer

Lærke har de seneste 3 dage haft ralle lyde nogle gange når hun trækker vejret, ligesom hvis man er forkølet, men det er hun ikke. Nogen der har oplevet noget lignende? og hvad var det? Lærke er 4,5 måned.

Knus Julie 

Min søn har lige fået astmatiske bronkitis!! Prøv at hør lægen om det kan være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.