arhhh!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Lise 26

Er ved at blive sindsyg!!

Var en tur på sygehuset i fredags da jeg mente at vandet var ved at gå, men jordemoderen kunne stardig mærke en hinde, men mente så samtidig at jeg muligvis var ved at åbne mig lidt (hvordan det så kan lade sig gøre)

Så søndag gik slimproppen, hvilket jeg selvfølgelig blev super glad for, for så er det jo tæt på.

men synes jeg er ved at være utålmodig nu. Siden søndag er der sivet en lille bitte smule vand og en del slim ud, samt smerter i lænd, underliv og maven.

Jeg gad bare godt at gutten snart kunne bestemme sig for hvornår han vil ud. Hver gang jeg tror at det er nu, så går det i sig selv igen

Det er sku til at blive skør af!!!

jeg havde lige brug for at komme af med tankerne

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

fit_fys

Man kan sagtens åbne sig selvom vandet ikke går, det ligger nemlig i en "sæk" for sig selv...

Håber snart der sker noget!!

Ve-støv til dig

Anmeld

21. oktober 2010

Lise 26

T.K. skriver:

Man kan sagtens åbne sig selvom vandet ikke går, det ligger nemlig i en "sæk" for sig selv...

Håber snart der sker noget!!

Ve-støv til dig

nå okay det vidste jeg ikke.. mange tak.. ja jeg håber altså også snart der sker noget, selvom jeg "kun" er 36+5, men psykisk er det sku ved at være hårdt.. man håber jo hver dag når tegnene er der

Anmeld

21. oktober 2010

fit_fys

Lise 26 skriver:

nå okay det vidste jeg ikke.. mange tak.. ja jeg håber altså også snart der sker noget, selvom jeg "kun" er 36+5, men psykisk er det sku ved at være hårdt.. man håber jo hver dag når tegnene er der

Min slimprop gik 2 uger før jeg fødte, fødte 36+6. Det er så nederen at gå og vente, man er ved at blive sindssyg, men tro mig, det er det hele værd lige at gå nogle uger længere, det kan spare for en masse bekymringer...

Knus Tine, der håber du går til terminen, men så heller ikke længere

Anmeld

21. oktober 2010

Kamilla-m

Lise 26 skriver:

Er ved at blive sindsyg!!

Var en tur på sygehuset i fredags da jeg mente at vandet var ved at gå, men jordemoderen kunne stardig mærke en hinde, men mente så samtidig at jeg muligvis var ved at åbne mig lidt (hvordan det så kan lade sig gøre)

Så søndag gik slimproppen, hvilket jeg selvfølgelig blev super glad for, for så er det jo tæt på.

men synes jeg er ved at være utålmodig nu. Siden søndag er der sivet en lille bitte smule vand og en del slim ud, samt smerter i lænd, underliv og maven.

Jeg gad bare godt at gutten snart kunne bestemme sig for hvornår han vil ud. Hver gang jeg tror at det er nu, så går det i sig selv igen

Det er sku til at blive skør af!!!

jeg havde lige brug for at komme af med tankerne

Lise

man kan sagtens åbne sig inden vandet er gået.

ved min første fødsel var vandet ikke gået da jeg fik presseveer, men da de havde varet i ca 15 min tog de vandet, og så 4 min efter havde jeg den dejligste dreng Lucas som er tre år (:.

anden gang gik vandet heller ikke, da jeg havde haft veer i ca 20 timer tog de vandet og tre kvarter efter fødte jeg så den dejligste lille pige der lige er blevet tre mdr :b.

tålmodighed er det bedste råd jeg kan give dig, ved det er svært, men han skal nok komme snart, det er jeg helt sikker på. vestøv til dig

Anmeld

21. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik begge gange taget vandet på fødestuen langt inde i fødslen

Anmeld

29. oktober 2010

Lise 26

T.K. skriver:

Min slimprop gik 2 uger før jeg fødte, fødte 36+6. Det er så nederen at gå og vente, man er ved at blive sindssyg, men tro mig, det er det hele værd lige at gå nogle uger længere, det kan spare for en masse bekymringer...

Knus Tine, der håber du går til terminen, men så heller ikke længere

jeg fødte så akurat samme tidpunkt som dig, 36+6, og ja, jeg gad virkelig godt jeg havde gået tiden ud. han er nu en uge gammel, og v er stadig indlagt på sygehuset pga madproblemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.