præsentations angst...m nyere kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

3xM

og vi er herhjemme enige om én fælles ting ang. sex-vi har aldrig oplevet noget ringere

helt ærligt manden har set mig føde, men nu skal vi lære at være kærester. Jeg har jo været gravid i alt tiden og finder mig nu dybt utilstrækkelig. blufærdig, og genert

hvad gør man i sådan en ond cirkel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

fit_fys

mariaogmarcus skriver:

og vi er herhjemme enige om én fælles ting ang. sex-vi har aldrig oplevet noget ringere

helt ærligt manden har set mig føde, men nu skal vi lære at være kærester. Jeg har jo været gravid i alt tiden og finder mig nu dybt utilstrækkelig. blufærdig, og genert

Har i snakket om det? Jeres forventninger og overvejelser? Ikke for at gøre sexlivet kedeligt, men nogle gange hjælper det at snakke om det...

Men umiddelbart tror jeg først og fremmest det handler om dig og dit syn på dig selv. Hvis du ikke har det godt med din krop nu her efter fødslen er det meget svært at slappe af, nyde og få det ud af sex man gerne vil. Da jeg var gravid synes jeg jeg var noget så usexet, og det blev klart afspejlet i vores sexliv! Nu har jeg det bedre med min krop, og glæder mig til at komme igang!

Så mit råd er, sæt jer ned og snak om det. Find ud af hvad der skal til for at du får det bedre med din krop. Og med det mener jeg ikke kun at du måske skal dyrke mere motion eller noget, det er ligeså meget en opgave for din kæreste at rose dig og få dig til at se hvor smuk og fantastisk du er!

Held og lykke med det!

Anmeld

21. oktober 2010

3xM

T.K. skriver:

Har i snakket om det? Jeres forventninger og overvejelser? Ikke for at gøre sexlivet kedeligt, men nogle gange hjælper det at snakke om det...

Men umiddelbart tror jeg først og fremmest det handler om dig og dit syn på dig selv. Hvis du ikke har det godt med din krop nu her efter fødslen er det meget svært at slappe af, nyde og få det ud af sex man gerne vil. Da jeg var gravid synes jeg jeg var noget så usexet, og det blev klart afspejlet i vores sexliv! Nu har jeg det bedre med min krop, og glæder mig til at komme igang!

Så mit råd er, sæt jer ned og snak om det. Find ud af hvad der skal til for at du får det bedre med din krop. Og med det mener jeg ikke kun at du måske skal dyrke mere motion eller noget, det er ligeså meget en opgave for din kæreste at rose dig og få dig til at se hvor smuk og fantastisk du er!

Held og lykke med det!

tak, ja det lyder jo simpelt he he men uhhh Maria 15 år gammel, når det kommer til intim snak m den bedre ½

Anmeld

21. oktober 2010

fit_fys

mariaogmarcus skriver:

tak, ja det lyder jo simpelt he he men uhhh Maria 15 år gammel, når det kommer til intim snak m den bedre ½

He he, ja, det kan jeg godt forstå...

Men enten kan du tage springet og gøre det, eller så kan du starte med dig selv... Start med at være vild med din krop

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

mariaogmarcus skriver:

Eiii helt ærligt sveskeøje..hvad i alverden har du at være genert over, så smuk som du er??

Men..hvis du er genert over din krop, så vil jeg anbefale at du læser bogen: "Kvinde kend din krop", og selvom det er en gammel svend, så er den stadig brandaktuel.
Den giver også nogle anvisninger til hvordan du kan udforske din egen krop, lære den at kende og hvilket fantastisk vidunder den er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.