mariaogmarcus skriver:
og vi er herhjemme enige om én fælles ting ang. sex-vi har aldrig oplevet noget ringere
helt ærligt manden har set mig føde, men nu skal vi lære at være kærester. Jeg har jo været gravid i alt tiden og finder mig nu dybt utilstrækkelig. blufærdig, og genert
hvad gør man i sådan en ond cirkel....
Har i snakket om det? Jeres forventninger og overvejelser? Ikke for at gøre sexlivet kedeligt, men nogle gange hjælper det at snakke om det...
Men umiddelbart tror jeg først og fremmest det handler om dig og dit syn på dig selv. Hvis du ikke har det godt med din krop nu her efter fødslen er det meget svært at slappe af, nyde og få det ud af sex man gerne vil. Da jeg var gravid synes jeg jeg var noget så usexet, og det blev klart afspejlet i vores sexliv! Nu har jeg det bedre med min krop, og glæder mig til at komme igang!
Så mit råd er, sæt jer ned og snak om det. Find ud af hvad der skal til for at du får det bedre med din krop. Og med det mener jeg ikke kun at du måske skal dyrke mere motion eller noget, det er ligeså meget en opgave for din kæreste at rose dig og få dig til at se hvor smuk og fantastisk du er! 
Held og lykke med det! 
Anmeld