Veninder søges i Kolding området eller deromkring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Tinehh

Hejsa Piger

Synes, det er en fantastisk side og er rigtig glad for alle de dejlige kvinder som giver råd og vejledning fra egen erfaring osv..  Det hjælper altid super meget på humøret.

- Jeg står desværre i den situation, at mine "veninder" igennem egentlig mange år er røget sig en tur.. Jeg har prøvet at spørge ind til om det er fordi man er blevet gravid der ikke er nogen interesse for én mere eller hvordan landet ligger! hmm. Men får ikke andet svar end at nogle er røv misundelige over min situation og ikke kan se sig udover det, super gode veninder ikke? og andre er bare kun til fest og ballade hele tiden..

Jeg savner nogle tøser jeg kan snakke med om alt og hygge med, om ikke andet bare have nogle man kunne skrive eller ringe til en gang imellem..

- Så er der ikke nogle tøser, som selv er gravide og jævnaldrene der kunne tænke sig at stifte nye bekendtskaber, der bor i Kolding omegen? Eller deromkring..

Kunne være super hyggeligt!

Tine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

regalprime

Dejlige veninder at have eller noget

Rigtig trist må man sige, men så er de jo desværre bare ikk værd at samle på må man sige!!!

Jeg er fra Egtved, ca 10 km fra Kolding

Anmeld

22. oktober 2010

piap

Tinehh skriver:

Hejsa Piger

Synes, det er en fantastisk side og er rigtig glad for alle de dejlige kvinder som giver råd og vejledning fra egen erfaring osv..  Det hjælper altid super meget på humøret.

- Jeg står desværre i den situation, at mine "veninder" igennem egentlig mange år er røget sig en tur.. Jeg har prøvet at spørge ind til om det er fordi man er blevet gravid der ikke er nogen interesse for én mere eller hvordan landet ligger! hmm. Men får ikke andet svar end at nogle er røv misundelige over min situation og ikke kan se sig udover det, super gode veninder ikke? og andre er bare kun til fest og ballade hele tiden..

Jeg savner nogle tøser jeg kan snakke med om alt og hygge med, om ikke andet bare have nogle man kunne skrive eller ringe til en gang imellem..

- Så er der ikke nogle tøser, som selv er gravide og jævnaldrene der kunne tænke sig at stifte nye bekendtskaber, der bor i Kolding omegen? Eller deromkring..

Tine.

Hej Trine

Kender det selv alt for godt at veninderne falder fra når man bliver gravid, stod selv i samme situation at mine "veninder" forlod mig da jeg blev gravid

Savner også nogle tøser jeg kan snakke med alt om og hygge med, om ikke andet bare nogle man kunne skrive til eller ringe til engang imellem.

Jeg har en pige på 10 måneder, bor i Taulov 10km fra Kolding sammen med min kæreste. Er 29 år.                                                 Er meget udadvendt og med på lidt af hvert.. skriv hvis det skulle ha fanget din intresse.

Pia

Anmeld

25. oktober 2010

Moar'en

Jeg har heller ikke ret mange veninder tilbage, og slet ikke nogen der har børn selv. Jeg bor i Bredsten sammen med min mand og vores søn Viktor, som bliver 2 år til Feb. Du kan da skrive hvis du tror det er noget.

Anmeld

25. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Tinehh skriver:

Hejsa Piger

Tine.

Hej.

Vi bor i hus i bredstrup (7000 Fredericia) og søger selv efter nogle at snakke med. Ville gerne jeg havde nogle jeg kunne invitere til varm kakao - hygge - gå ture - unger der kan lege sammen osv. Mødes i kolding storcenter til shoping og lign.

Har aldrig selv haft en stor veninde kreds og kan sidde her på fridage - på baby.dk og bare lure de forskellige tråde ud.

Den eneste jeg som sådan snakker og mødes med er min svigerinde. Hun har selv mand og 2 børn.

Vi har frederic fra 3 sep '08

Anmeld

25. oktober 2010

SoffiLine

står i præcis samme sitaution som dig :s

ingen veninder er tilbage efter jeg er blevet gravid :s

bor godt nok ikk i kolding, men i fredericia & vil gerne snakke/ses.

er 21 år & har termin de 17 marts.

knus soffi 

Anmeld

25. oktober 2010

Moar'en

Mor til Frederic skriver:

Hej.

Vi bor i hus i bredstrup (7000 Fredericia) og søger selv efter nogle at snakke med. Ville gerne jeg havde nogle jeg kunne invitere til varm kakao - hygge - gå ture - unger der kan lege sammen osv. Mødes i kolding storcenter til shoping og lign.

Har aldrig selv haft en stor veninde kreds og kan sidde her på fridage - på baby.dk og bare lure de forskellige tråde ud.

Den eneste jeg som sådan snakker og mødes med er min svigerinde. Hun har selv mand og 2 børn.

Vi har frederic fra 3 sep '08

Hi hi kender det godt. Jeg har fridag idag, og hvad laver man? Sidder på Baby.dk

Anmeld

25. oktober 2010

Tina&Laura

Tinehh skriver:

Hejsa Piger

Tine.

Hej Tine.
Jeg kan godt følge dig - det kan været ret hårdt at mangle sine veninder når man allermest har brug for det.
Selv bor jeg i Fredericia - så det er ikke så langt fra Kolding. Jeg er dog ikke gravid, men mor til en pige på 5 uger.

Dog står jeg i samme sted som dig, uden veninder tilbage og tilflytter til en ny by.

Knus herfra. 

Anmeld

4. november 2010

Tullepii

Tinehh skriver:

Hejsa Piger

Tine.

Øv øv hvor nogle veninder. Men kan godt følge dig. Jeg har dog stadig en del veninder tilbage MEN vi er flyttet, og bor nu i Fredericia og kender absolut ingen her. Så kunne også rigtig godt tænke mig nogle at dele alt baby halløjet med.

Jeg har en dreng på 15 måneder

Håber da det kunne blive til noget

Det tager jo ikke lang tid med toget til Kolding

Anmeld

16. november 2010

Ceciliesmoar

kender det alt for godt med at veninderne ryger sig en tur når man bliver gravid og får børn.. Selv har jeg ikke mange veninder og kunne godt bruge nogle..

Bor i Fredericia..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.