Julekalender ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Lene76

nogen der har hørt hva der kommer i år på dr1 og tv2????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Stumpen

Tv2 pyrus på nye eventyr og 1'eren absolons hemmelig.. Så vidt jeg er orienteret...

Anmeld

21. oktober 2010

Mie A

Præcis som Stumpen skriver...

Vi har allerede købt pyrus kalenderen - bare surt at der kun er 1 par 3D briller, når man har 3 børn

Anmeld

21. oktober 2010

Lene76

oki tak piger

Anmeld

21. oktober 2010

Mary

Mie A skriver:

Vi har allerede købt pyrus kalenderen - bare surt at der kun er 1 par 3D briller, når man har 3 børn

Ja, det er sgu smarte dem der laver det. Så må man jo købe tre julekalendere 

Anmeld

21. oktober 2010

Stumpen

Nogen der ved noget om den der skal køre på ramasjang??

Tror ikke rigtig nogen af de to der kan fange Mathilde endnu -det skal da lige være pyrus..

Anmeld

21. oktober 2010

ka li ja

Mie A skriver:

så må de jo bare alle ha en kalender

Anmeld

23. oktober 2010

Anja

Måske et dumt spørgsmål, men hvad skal 3D brillerne præcis bruges til? Er det "bare" på kalenderen, der er noget 3D effekt eller?

Anmeld

24. oktober 2010

Mie A

Anja skriver:

Måske et dumt spørgsmål, men hvad skal 3D brillerne præcis bruges til? Er det "bare" på kalenderen, der er noget 3D effekt eller?

Jeg ved det ikke - Men tror at de er til når man ser julekalenderen i tv - men hvordan de gør det, uden at det ser mærkeligt ud for dem der ikke har brillerne... det ved jeg simpelthen ikke.

Vores vil slet ikke blive brugt - da jeg ikke orker 3 børn der skændes om 1 par briller...

Anmeld

24. oktober 2010

Anja

Mie A skriver:

Jeg ved det ikke - Men tror at de er til når man ser julekalenderen i tv - men hvordan de gør det, uden at det ser mærkeligt ud for dem der ikke har brillerne... det ved jeg simpelthen ikke.

Vores vil slet ikke blive brugt - da jeg ikke orker 3 børn der skændes om 1 par briller...

Nu lyder jeg måske rigtig dum, men skal man ikke have et specielt tv for at kunne se 3D effekter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.