Brugt winter-cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Stumpen

Har vi lige købt her til aften.. Var inde og snuse på qxl, da jeg ikke vil give 629 kr for et nyt... Sørme så om der ikke var en som havde en til sagl til 115 kr. og hvad bedre var, han boede i Videbæk.. Jeg skriver om jeg må komme op at se den... Det var ok og Karsten kører derop... I døren står en gammel kammerat til Karsten og han er far til oliver, som Mathilde småkærester rundt med, når hun er i gdp.. Verden er skisme lille...

Cyklen er 4 år gammel, men er faktisk så god som ny :D:D:D

Godt køb!!!!! Bliver ellers tit snydt på qxl... Synes ikke altid varerne lever op til forventninger....
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

st

Kanon, jeg købte en i Shoppit i Århus i onsdags til Mads. (det er en kæmpe butik med ting fra den blå avis. Eller det er den blå der har det og driver det. Folk kommer med deres brugte ting, sætter en pris på det, og så køber man det. Den måtte vi godt nok betale 300 for, men det kan næsten heller ikke ses at den er brugt. Og så var vi så heldige at få den i mørkeblå, så den er bare helt perfekt. Men I var da smadder heldige.

Vi ville heller ikke give 629 kroner for en helt ny, selvom det er en god og holdbar cykel.
Vi har endnu ikke besluttet om han skal have den på fredag eller om han skal vente til jul. Han har ikke helt styr på at køre på en trehjulet endnu, så måske er det lige så godt at vente.
Ved han får et andet køretøj (en traktor) af sin farmor og farfar, så måske er det nok for denne gang. Han kan jo ikke bruge dem allesammen alligevel.

Nu har vi købt den, så kan vi finde den frem når vi synes det er et passende tidspunkt. Det var godt nok ment som en fødselsdagsgave.

Men sjovt som verden er lille.

Anmeld

4. august 2008

Stumpen

Jeg ville give ham den, for han får jo ikke styr på det inden han prøverdet/får en..

Anmeld

5. august 2008

st

Ja det kan godt være han bare skal have den. Han øver sig i dp på en hun har deroppe. Så han prøver, men han når han "kører" på den, så har han benene nede på jorden, ligesom når han kører på sin scooter. Det ser sjovt ud.

Anmeld

5. august 2008

Stumpen

Det er lige til han finder fidusen :D Mathilde blev stor i hovedet, da hun kom ned i stuen i morges og der stod en "dykel" Hun prøver og prøver, men har lidt problemer med at få lagt vægten rigtig i fødderne -men hun kan bakke ;)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.