slankedoktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Shibby

Er der en af jer der har prøvet netdoktor-kostplan ect og haft succes og på hvor lang tid????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mettemus

Shibby skriver:

Er der en af jer der har prøvet netdoktor-kostplan ect og haft succes og på hvor lang tid????

Jeg har prøvet slankedoktor og har været rigtig glad for det. Det handler stadig om at være super motiveret og at gøre arbejdet selv, men der er rigtig god støtte at hente i grupper (lidt på samme måde som mødregrupperne her?). Så kan man jo selv vælge hvor meget hjælp man vil betale for (alt fra ingen til to gange i ugen tror jeg nok). Jeg sprang fra igen efter at have nået mit mål, kunne så bare ikke selv finde ud af at holde vægten bagefter, men det er så en helt anden sag.

Tabte 12 kg på 13 uger

Anmeld

21. oktober 2010

Ina33

Shibby skriver:

Hej Katharina

Jeg har en såkaldt yoyo vægt, altså min vægt svinger med 12 kilo (44-56), og når jeg har vejet mest, så har jeg haft stor succes med madlog.dk. I starten virker det måske omstændigt, men lynhurtigt finder man ud af hvad det er der er det er smart at holde sig fra når man gerne vil tabe sig.

Blot en idé til et alternativ til slankedoktor.

Louise

Anmeld

21. oktober 2010

Shibby

Tak for jeres svar..problemet er bare at jeg ikke er motiveret! Jeg skal bruge noget konkret at gå efter hver dag. Noget bestemt til morgenmad,middagsmad og aftensmad. Noget helt konkret at gå efter. Blir idiot af at tælle point ved vægtvogterne :/

Anmeld

21. oktober 2010

CmarianN

Jeg er på slankedoktor.dk

Har tabt mig ved hjælp af den kost-plan min diætist foreslog.

Har dog taget det hele på igen, men det er min egen skyld.

Jeg tabte mig relativt hurtigt med ny kost + motion 9 kg. på 7 uger!

Er der stadig og håber jeg kan få taget mig sammen igen.

Kan kun anbefale det

Anmeld

21. oktober 2010

SHERO

Slankedoktor kan VARMT anbefales... Jeg tabte mig 15 kg inden graviditeten med SD, Var egentlig ikke særlig motiveret, men bare det at jeg skulle skrive ned hvad jeg spise, og kunne holde regnskab gjorde bare meget. Det der fik min motivation VIRKELIG op, er de "skaller" der er, konkurancer, hvor det gælder om at tabe mest, flest dage uden slik mv, jeg er MEGA konkurrance menneske, så det gjorde det vildt vildt sjovt....

Jahh og så det at man hurtigt kan finde venner der inde, og de kan se hvad man spiser, og kommentere ens dagbog når man har haft en træls dag, gør det lidt lettere at hænge i...

Jeg synes ikke selv jeg havde den store glæde af diætisten, for jeg ved jo godt hvad jeg skal spise, det er bare liiige hvor meget, og det hjælper kcal.tælleren med... :-)

Personligt fortrækker jeg SD frem for madlog (været begge steder) men det er nok mest en smagssag... Elsker bare skallerne på SD :-D

Anmeld

23. oktober 2010

iris-mor

Altså mht konkrete ting, så kunne du også prøve nogle af "skrump dig bøgerne"..

Der er madplaner og en hestekur, tror jeg nok det hedder en dagsplan man bruger dagen efter man fx er kommet til at spise for meget og lige skal ned igen.

De er utrolig simple at bruge og med masser af gode tips og tricks skrevet i nemt og læseligt sprog, uden at være tørt.

Jeg har brugt det og tabt ca 1 kg om ugen - og her behøver du ikke tælle kalorier eller point, du vælger bare måltider ud fra det de skriver.

God fornøjelse - og kender godt det med manglende motivation, det er derfor jeg tjekker det her ud nu, håber den pludselig kommer springende og overfalder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.