Marhemor--?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Gyllibik

Er dt ikke idag hun skal sættes igang, bliver spændende at høre hvordan det er gået.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

marhemor

Gyllibik skriver:

Er dt ikke idag hun skal sættes igang, bliver spændende at høre hvordan det er gået.

Held og lykke

Jo det er i dag at jeg skal sættes i gang...

Skal først møde i aften kl 18, hvor jeg får lagt ballonkateter, og må indrømme at jeg gruer altså noget for det!!! Er lige nu SÅ spændt på det hele, at jeg kunne sætte mig til at tude, ikke at det nytter noget som helst, men er vist bare lettere følelsesforstyrret i disse dage...??

Tak for tanken , jeg skal nok opdatere herinde, såsnart at jeg har noget at opdatere med

Maria

Anmeld

21. oktober 2010

Gyllibik

marhemor skriver:

Skal først møde i aften kl 18, hvor jeg får lagt ballonkateter, og må indrømme at jeg gruer altså noget for det!!! Er lige nu SÅ spændt på det hele, at jeg kunne sætte mig til at tude, ikke at det nytter noget som helst, men er vist bare lettere følelsesforstyrret i disse dage...??

Tak for tanken , jeg skal nok opdatere herinde, såsnart at jeg har noget at opdatere med

Maria

Dejligt at høre fra dig Jamen så er der ikke så læng igen. Kan sagtens forstå du blliver nervøs, uden egentligt helt at vid, hvad det er du er nervøs over.

Ønsker dig alt held og lykke, og håber det hele kommer til at forløbe godt

Anmeld

24. oktober 2010

misslea

marhemor skriver:

Maria

Uuuuhhh Maria.... HVordan er det mon gået????

Har sådan tænkt på dig!!!

Glæder mig til en opdatering....

Håber det gik rigtig fint...

Knus fra Lea

Anmeld

4. november 2010

marhemor

misslea skriver:

Uuuuhhh Maria.... HVordan er det mon gået????

Har sådan tænkt på dig!!!

Glæder mig til en opdatering....

Håber det gik rigtig fint...

Knus fra Lea

Hej Lea

Jamen jeg sidder da med guldklumpen i mine arme nu

Se evt min FB + billeder under fødselsberetninger

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.