6 mdr og MEGET tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Lille Mathias er jo på pincilin for lungebetændelse. Han er rask, men skal fortsætte behandlingen til pakken er tom. I nat har han simpelthen haft SÅ tynd mave, har været oppe og skifte både ham og hans tøj 4 gange, og det fortsætter her til formiddag.

Han har små sår i numsen nu, og det er virkelig skrappe sager han levere i bleen....

Hva pokker gør jeg ved hans tynde mave?

Syntes det er så synd.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

det er desvære en bivirkning af det medicin han får.

Lidt mossed banan, revne æbler, havregrød skulle også være godt, salt kiks/chips. 

Men mest bare væske - væske - væske.

Anmeld

21. oktober 2010

<3

Yogurt natural, A38 osv. Intet sukker heller ikke frugtsukker siger vores læge. En lille ostemad med hvidt brød til at opsuge mavesyren. Væske væske væske. Saftevand og sodavandsis er også væske. Og så tror jeg når han er så lille at salt er en dårlig ide. Der er ingen grund til at sætte hans nyrer i omdrejninger også.

Men jo det er en helt almindelig bivirkning desværre. Du kan evt. få noget salt/sukker opløsning til ham på apoteket hvis han får tegn på væskemangel.

God bedring!

Anmeld

21. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Tak for svaret.... Har købt noget a38 også har jeg most noget baban i til ham..... Vand har han vist fået rigeligt af, så det har han sagt pænt nej tak til... Så han for min hjemmelavet hyldeblomst saft!! Ville jeg normalt ikke give ham, men hvad gør man ikke for at få væske i de kære små....

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.