Det er bare så fedt. Det gamle stod af for noget tid siden, gik helt i sort. Så meldte vi det til vores forsikring i håb om at de ville dække det. Vi skiftede forsikring her i sommer, og der var elektronik forsikring på vores indbo, og sørme om der ikke kom en dejlig stor fed check ind af døren i dag, til næsten fuld dækning. Så Jeppe-manden har lige shoppet et nyt til os, som kommer en af dagene. Fedt fedt fedt. Det skal lige sige at den har været sendt til reperation, og det ville koste 6300 at få den lavet, så der var ingen tvivl, da vi blev spurgt om vi ville have udbetalt pengene, og så kunne vi selv købe et nyt.
Det er et lidt specialt fjernsyn vi havde før. Vi skal have en magen til, det bliver bare en 40" i stedet for. Det kræver nok lige lidt tilvænning, men jeg glæder mig til det. I kan se den her.

Den er som sagt meget special. Men hvis ikke tømmeren skulle have et tv med træ-ramme, så ved jeg da ikke hvem der skulle. Det er mørkt mahognitræ. Vanvittig flot, når den får den rette plads på væggen. Den er noget mørkere end det lige umiddelbart ser ud til på billedet.
st.
Anmeld