Vi skal have nyt fjernsyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2008

st

Det er bare så fedt. Det gamle stod af for noget tid siden, gik helt i sort. Så meldte vi det til vores forsikring i håb om at de ville dække det. Vi skiftede forsikring her i sommer, og der var elektronik forsikring på vores indbo, og sørme om der ikke kom en dejlig stor fed check ind af døren i dag, til næsten fuld dækning. Så Jeppe-manden har lige shoppet et nyt til os, som kommer en af dagene. Fedt fedt fedt. Det skal lige sige at den har været sendt til reperation, og det ville koste 6300 at få den lavet, så der var ingen tvivl, da vi blev spurgt om vi ville have udbetalt pengene, og så kunne vi selv købe et nyt.

Det er et lidt specialt fjernsyn vi havde før. Vi skal have en magen til, det bliver bare en 40" i stedet for. Det kræver nok lige lidt tilvænning, men jeg glæder mig til det. I kan se den her.

Den er som sagt meget special. Men hvis ikke tømmeren skulle have et tv med træ-ramme, så ved jeg da ikke hvem der skulle. Det er mørkt mahognitræ. Vanvittig flot, når den får den rette plads på væggen. Den er noget mørkere end det lige umiddelbart ser ud til på billedet.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Stumpen

Det er da total blæret og lækkert det tv der... Vi har stadig en af de der gamle store klodser stående.. Bliver lækkert den dag, det skal skiftes ud med en flad til væggen... Uha alt det plads vi får...
Hvad koster sådan en lækker sag der?

Anmeld

4. august 2008

st

Den er købt i Sverige, der står den til 7500 svenske. Det er ca 5900 danske tror jeg nok. Så det er ikke så galt. Men den er så også på tilbud lige nu, så det er ikke en vild pris. Den er sat ned fa 14995 svenske, så det er et brag af et tilbud. Meget godt det gamle valgte at stå af nu, ellers kunne vi sikkert få lov til at give fuld skrald om 14 dage.

Anmeld

4. august 2008

Stumpen

Nå nå der er nok en der der er født under en heldig stjerne var?? :@ Ja jeg kan også spille maude fornærmet ;)

Men det er da smask billigt og pisse heldigt... Håber da at det så holder og kan godt forstå at I ikke vil bruge 6000 på at reperer det gamle, når et nyt ikke er meget dyre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.