For godt til at være sandt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Dimse

Hej tøser.

Jeg blev mor for 2 mdr siden og lillefisen har haft sin soverytme stort set fra 2. uge Det er dejligt fordi hun sover 9 timer I STREG om natten. Synes det er helt vildt og er næsten bange for der er noget galt. Når jeg vågner og kigger ned til hende ligger hun bare og kigger med store glade øjne, når jeg så tilbyder hende brystet tager hun rigtig godt fra.. Men hun beder ikke selv om det om morgenen, men beder fint om det resten af dagen. Her beder hun  så også om det hele tiden, og tænker at det er ok nu hun tager sådan et langt ryk uden mad?

Nogen der har oplevet noget der ligner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Dimse

Hun tager fint på iøvrigt og har masser af tissebleer og aff hver 2. dag

Anmeld

21. oktober 2010

Valle81

Dimse skriver:

Hej tøser.

Jeg blev mor for 2 mdr siden og lillefisen har haft sin soverytme stort set fra 2. uge Det er dejligt fordi hun sover 9 timer I STREG om natten. Synes det er helt vildt og er næsten bange for der er noget galt. Når jeg vågner og kigger ned til hende ligger hun bare og kigger med store glade øjne, når jeg så tilbyder hende brystet tager hun rigtig godt fra.. Men hun beder ikke selv om det om morgenen, men beder fint om det resten af dagen. Her beder hun  så også om det hele tiden, og tænker at det er ok nu hun tager sådan et langt ryk uden mad?

Så længe hun trives, tager på er vågen når hun så er vågen så helt helt ok:0)

Nyd det for søren, der er mange der ikke får sammenhængende søvn før deres børn er MEGET store:0)

Christina, som selv har nydt godt af små der sover om natten fra næsten første færd:0)

Anmeld

21. oktober 2010

Gustavsmor

Nyd det! Det lyder som om hun stortrives. Begge mine børn har også været sådan...de har begge to sovet igennem fra de var 2 mdr. Min yngste søn på 8 mdr tager nu 11-12 timer i streg om natten...

Knus Berrit

Anmeld

21. oktober 2010

Tulle28

Nyd det! Men husk også at det kan ændre sig igen (uden at der nødvendigvis er noget i vejen).

Knus Tulle, som er frisk efter en nat med 6 timers søvn i streg - efter et par måneder med maaaaaange opvågninger zzzzzz.....

Anmeld

21. oktober 2010

bette

lyder da bare skønt.. og når hun så får lidt oftere om dagen så tanker hun jo også godt op til natten  

Anmeld

21. oktober 2010

maria87

Dimse skriver:

Hej tøser.

ja min søn var ligesådan, var helt overrasket over det var så nemt at have en lille baby så nyd det , det gjorde jeg indtil han blev 6 måneder og vågnede om natten hver nat ...

Anmeld

21. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Nyd det....

Frederic sov igennem fra første nat han kom ud. Spurgte sygeplejersken om det var normalt. En sagde vi bare skulle lade ham sove og nyde det. En anden sagde at vi skulle vække ham hver 3-4 time og give bryst. Der tog han i snit 9 timer hver nat - uden mad.

Fik det svar at de bare skal have det/ de måltider de misser om natten i løbet af dagen.

Nu er han 2 år og sover stadig hver nat uden at sige nået og det er i hverdagen 12-13 timer og i weekender får han lov at sove. 

Anmeld

21. oktober 2010

B&J

Jeg vil også kun skriv nyd det nyd det hihihi for min dreng vågede hver nat med 1 time mellem rum hvis jeg var heldig så 3 timers mellem rum det var hårdt.... så virkelig nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.