Hvornår blev i gravide igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.906 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

annec

Hej ja, jeg fik jo den spontane abort, er ved at komme lidt oven på igen. men men men, jeg tænker bare konstant på hvornår jeg mon bliver gravid igen?

Jeg fik at vide i går, at jeg kun har den ene æggestok, så det godt kan tage lidt længere tid om at blive gravid?

Hvornår lang tid tog det jer om at blive gravid igen, efter en SA? Eller bare i det hele taget,?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Valle81

annec skriver:

Hej ja, jeg fik jo den spontane abort, er ved at komme lidt oven på igen. men men men, jeg tænker bare konstant på hvornår jeg mon bliver gravid igen?

Jeg fik at vide i går, at jeg kun har den ene æggestok, så det godt kan tage lidt længere tid om at blive gravid?

Hvornår lang tid tog det jer om at blive gravid igen, efter en SA? Eller bare i det hele taget,?

Hejsa:0)

Jeg er rigtig ked af at du måtte igennem det, det er et absolut helvede.

Jeg havde en SA sidste sommer og havde en mens og så var jeg gravid igen og fødte i marts en sund og rask dreng;0)

Jeg hber det lykkedes for Jer lige rundt om hjørnet.

Christina

Anmeld

21. oktober 2010

puslepigen

Hej

Jeg er ked af og høre ,at du skulle opleve dette også. jegoplevede det samme i foråret, jeg blev gravid igen efter 4 måneder, venter på en NF i næste uge, hvor jeg håber alt er som det skal være. håber det lykkedes for jer igen inden længe.

knuz puslepigen

Anmeld

21. oktober 2010

LinLin

tre uger efter (og sidder med resultatet i armene &nbsp

Anmeld

21. oktober 2010

businesstigger

Jeg havde en SA i februar 2010 og blev gravid igen efter første mens, så har termin i jan 2011.

Håber det også går hurtigt for dig!

Anmeld

21. oktober 2010

h_bernie

Øv ked af at høre om din SA. Jeg havde en i december 2009, blev gravid i januar 2010 og har termin om 1,5 uge.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

21. oktober 2010

blomst84

Jeg blev gravid i december 2009 og havde en SA i januar 2010 og efter en mens var jeg gravid igen, som jeg desværre mistede den 6 april. Den 3. Maj stod jeg igen med en positiv test og havde ingen mens haft, nu er jeg gravid i uge 29 :-) håber det lykkedes for dig igen og en lille spire vil finde din vej

Anmeld

21. oktober 2010

annec

Mange tak for svar

Er glad for at høre, at det godt kan lykkes hurtigt igen! Bare det gør det samme for mig

Men i har ikke hørt om nogen, der kun har en æggestok hvor hurtigt de blev gravide?

Anmeld

21. oktober 2010

tulleeh

det er jeg ked af! ): håber du snart bliver gravid igen!

jeg kom ud for en spontan d. 2 juli, jeg er måske en af de heldige som ikke får mens på søndag!

Anmeld

21. oktober 2010

Bavianis

Vi oplevede en sen abort i april. Blev gravid igen efter 5. forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.