Hjemmelavede spisesmække - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

Hvor er du krea!!! jeg kan ikke sy

Det er vist heller ikke på mit cv men tænker at jeg da kan klippe en rumding i halsen og sy kantebånd på og så en tryklås! Kan det være så svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Malene84

mor_sabina skriver:

Det er vist heller ikke på mit cv men tænker at jeg da kan klippe en rumding i halsen og sy kantebånd på og så en tryklås! Kan det være så svært

altså hmmm... jeg skulle nok være dum nok til at ødelægge begge dele

Anmeld

20. oktober 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

altså hmmm... jeg skulle nok være dum nok til at ødelægge begge dele

Men så koster de ikke mere end et par kroner så du kan øve dig lidt Ej det er bare en ide, jeg tror ihvertflad jeg vil kaste mig ud i det

Anmeld

20. oktober 2010

Malene84

mor_sabina skriver:

Men så koster de ikke mere end et par kroner så du kan øve dig lidt Ej det er bare en ide, jeg tror ihvertflad jeg vil kaste mig ud i det

a'men det bliver jeg da også nødt til at prøve

Anmeld

20. oktober 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

a'men det bliver jeg da også nødt til at prøve

Uhh jeg vil da glæde mig til at høre om resultatet

Anmeld

23. oktober 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

Hey girls...

Hvor finder man nogle gode solide hjemmelavede spisesmækker - I ved de store - dem man også bruger i institutionerne. Og hvis ikke I bruger dem, hvad bruger I så?

ved godt disse ikke er hjemme lavet, men har set en pige i dp have sådan en og det virker... men måske dregne er for små endnu... det er nok mere til når de selv skal spise.. men du får linket af lige vel...

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70179754

Anmeld

24. oktober 2010

Leonora

Hej

Jeg kan sagtens lave hagesmække...her er et billed af en..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

Malene84 skriver:

Hey girls...

Hvor finder man nogle gode solide hjemmelavede spisesmækker - I ved de store - dem man også bruger i institutionerne. Og hvis ikke I bruger dem, hvad bruger I så?

Jeg lånte en af dem fra vuggestuen og tegnede den af på et stykke vådliggerlagen, syede derefter og satte velcro på, gummibagsiden vil med tiden krakelere så den bliver utæt, men her er de første blevet smidt ud nu og de er fra min store dreng som er 10 år, så der går længe, de er en smjule kedelige men praktiske, de er så lang t tallerknene står ovenpå den på bordet, ingen generende snore der gnaver sig ind i halsen og ingen våde pletter på blusen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.