Nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

LISBETH:-)

Hvor mange gange er i oppe om natten med jeres maj babyer? Her er det kun 1 gang men ihh hvor jeg drømmer om en hel nats søvn uden afbrydelser.

Har Amalie på 3 år som ALDRIG har sovet igennem og stadig vågner 1 gang hver nat - så ialt er jeg jo oppe 2 gange - GAB hvor jeg glæder mig til de bliver teenagere og gidder sove længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Tdittmann

Jeg har Amalie på 7 år hun er oppe 1 gang næsten hver nat ( håber hun snart sover igennem - eller bliver teenager så hun få akut træthedssyndrom og sover 20 ud af 24 timer i døgnet)

Jeg har også Camilla på 5 år hun sover hele natten ( DEJLIGT)

og Anders på 5 mdr. som jeg er oppe ved 1-2 gange hver nat.

Så alt i alt er jeg oppe 2-3 gange hver nat - så jeg forstår godt at du snart ønsker en hel nats søvn. 

Jeg har forsøgt at skrive det på ønskesedlen til jul - og det lykkedes delvist - farmor kom og tog pigerne en hel weekend hvor vi så kunne tage ud og hygge os og få sovet helt til kl. 9 om morgenen - Luksus

Anmeld

25. oktober 2010

LISBETH:-)

Tdittmann skriver:

Jeg har Amalie på 7 år hun er oppe 1 gang næsten hver nat ( håber hun snart sover igennem - eller bliver teenager så hun få akut træthedssyndrom og sover 20 ud af 24 timer i døgnet)

Jeg har også Camilla på 5 år hun sover hele natten ( DEJLIGT)

og Anders på 5 mdr. som jeg er oppe ved 1-2 gange hver nat.

Så alt i alt er jeg oppe 2-3 gange hver nat - så jeg forstår godt at du snart ønsker en hel nats søvn. 

Jeg har forsøgt at skrive det på ønskesedlen til jul - og det lykkedes delvist - farmor kom og tog pigerne en hel weekend hvor vi så kunne tage ud og hygge os og få sovet helt til kl. 9 om morgenen - Luksus

Ha ha ha ja først er man irriteret over at de ikke vil sove, og senere hen er man irriteret over at de ikke vil stå op. Vi er sku ikke nemme og tilfredsstille vi mødre

Åhhh ja måske jeg skulle prøve og bede julemanden om hjælp, synes selv jeg har været artig så måske...............

Anmeld

26. oktober 2010

linemus

Jeg tror, Sofie vågner 1-2 gange om natten. Jeg må skrive "tror", da jeg ikke rigtigt vågner Hun sover sammen med mig, og der er derfor nærmest tag-selv-bord hele natten Så det er meget kort jeg vågner.

Resten af flokken sover heldigvis igennem de fleste nætter, og ellers er det far, der må op, for jeg er jo optaget (eller kan hurtigt blive det)

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.