KittyGirl skriver:
Er der nogen af jer der har erfaring med at flyve, når man har en lille en på 7 mdr.?
Det er en kortvarig tur på 2 timer, sidder han så bare på skødet af mig under flyveturen?
Barnevognen, skal man vidst leje sådan en box til hvis man vil have den med..
MEN, vi vil vidst leje en bil når vi kommer til destinationen, men hva så med autostol? hvordan fragter man den med?
Eller hvad gjorde i andre når i var ude og rejse og skulle køre i bil?
Mange spørgsmål 
Håber der er nogle der kan svare 
Hej
Vi fløj med vores store søn 1 gang da han var 5-6 mdr og vores yngste var 11 mdr 1 gang. Der har aldrig været problemer med at flyve med nogen af dem, heller ikke selvom vi også har prøvet at mellemlande med dem.
Man giver en lille pris-ved de fleste flyselskaber for at have baby med, men baby får ikke et sæde selv. De sidder ved en, med en speciel sele som er fastspændt i din sele. De må selvfølgelig få den af i den periode du har den af.
Man SKAL ikke leje en box til barnevognen, men nogen syntes at det er en god ide. Vi prøvede det 1 gang vi fløj, og det var ingen succes. Stellet var slået vildt skævt på turen ud og det blev kun værre på turen hjem. Hvis i tager barevogn med på turen så sørg for at have en kvittering på den, for hører om mange der får ødelagt deres på turen.
Nu ved jeg ikke hvor stor jeres søn er, men hvis han stadig kan sidde i babystolen, så ville jeg høre mit flyselskab om i ikke må fragte jeres søn ud i flyveren i den, det må man vist ved de fleste. Så har i jeres egen med, og han er måske også nemmere at have deri på turen ud til flyet. ellers kan man samtidig man lejer bilen også leje en autostol til baby.
Håber det var lidt svar du kunne bruge, hvis du kommer i tanke om andet må du endelig spørge
Majbrit-som virkelig var nervøs for at flyve med ungerne 1 gang, men som ALDRIG har haft problemer med at rejse med børnene selv da de var helt baby