Ny i gruppen (38+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Nadia&Daniel

Så skal jeg flytte.. altså flytte mødregruppe..

Har termin den 2. Nov. - men skal have planlagt kejsersnit på mandag (25. Okt.), pga guldklumpen har valgt at ligge med bagdelen godt nede i bækkenet, så de kunne ikke vende h*n..

Så nu tæller vi ned til vi bliver farmand og moar på mandag - efter kl. 12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

sus34

Velkommen til.  Og held og lykke med dit kejsersnit...

Min lille pige ligger overhoved ikke nede i bækkenet, men jeg var lige til jordmoder igår og hun sagde, at fordi det er nr. 4 så skal jeg bare være glad for, hun ligger med hovedet nedad, selv om hun ligger meget højt og slet ikke sidder fast med hovedet endnu.. Håber bare ikke det betyder hun vil blive i maven 2,5 uge mere...

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

sus34 skriver:

Velkommen til.  Og held og lykke med dit kejsersnit...

Min lille pige ligger overhoved ikke nede i bækkenet, men jeg var lige til jordmoder igår og hun sagde, at fordi det er nr. 4 så skal jeg bare være glad for, hun ligger med hovedet nedad, selv om hun ligger meget højt og slet ikke sidder fast med hovedet endnu.. Håber bare ikke det betyder hun vil blive i maven 2,5 uge mere...

Tak

Vores guldklump har sat sig så godt fast, at de kunne ikke rykke (vende) h*n en millimeter i tirsdags, så kejsersnit er det eneste de kan gør nu.. Men det vigtigste er at vi får vores guldklump i armene

Anmeld

21. oktober 2010

Gyllibik

Ihh hvor må det være rart at have en fast dato.

Og velkommen i guppen

Anmeld

21. oktober 2010

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Har termin den 2. Nov. - men skal have planlagt kejsersnit på mandag (25. Okt.), pga guldklumpen har valgt at ligge med bagdelen godt nede i bækkenet, så de kunne ikke vende h*n..

Neeej hvor spændende

Nyd den sidste weekend som kærester, og få sovet en masse, så I er klar til verdens bedste oplevelse

Anmeld

21. oktober 2010

marhemor

Nadia&Daniel skriver:

Velkommen til oktobergruppen

Hvor bliver det spændende for jer at blive forældre på mandag!! Vildt at kende den præcise dato!!

Jeg skal sættes i gang i aften, og forventer derfor at jeg har vores lille pige i armene inden weekenden er omme, det er også bare SÅ surrealistisk!!!

Pøj pøj med på mandag, håber at alt går som det skal!!

Maria

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

Gyllibik skriver:

Ihh hvor må det være rart at have en fast dato.

Og velkommen i guppen

Tak  - det er super vildt (og stadig uvirkeligt) at kende datoen

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Neeej hvor spændende

Nyd den sidste weekend som kærester, og få sovet en masse, så I er klar til verdens bedste oplevelse

Vi har planlagt en super hyggelig kæreste-aften imorgen samt søndagen skal bruges på at slappe af og se på lejlighed

Det bliver så fantastisk mandag

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

marhemor skriver:

Velkommen til oktobergruppen

Hvor bliver det spændende for jer at blive forældre på mandag!! Vildt at kende den præcise dato!!

Jeg skal sættes i gang i aften, og forventer derfor at jeg har vores lille pige i armene inden weekenden er omme, det er også bare SÅ surrealistisk!!!

Pøj pøj med på mandag, håber at alt går som det skal!!

Maria

Pøj pøj med i aften - og weekenden  Det er så vildt at kende datoen - men skønt

Anmeld

25. oktober 2010

misslea

Nadia&Daniel skriver:

Hej Nadia!!!

Og rigtig meget velkommen her til Oktobergruppen

Iihh så er det jo idag, I bliver forældre.... guuuud hvor er det skønt for jer!!! Det er simpelthen den vildeste oplevelse, og I vil opleve sider af jeres følelsesregister, som I SLET ikke anede i rummer

Idag er en dejlig dag at have fødselsdag.... solen skinner, og så er det iøvrigt min fars fødselsdag... heheh!!!!

Glæder mig til at høre om jeres oplevelser og forhåbentlig se skønne billeder af jeres lille trold!!!!

Pøj pøj idag... vil tænke på jer!!!

fra Lea med Wilma på 13 DAGE!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.