Perl skriver:
Ok så kan jeg da godt lige fortælle om min fødsel
det startede sndag med at jeg begyndte at få pluk veer, om aftenen... syntes egentligt ikke de gjorder ondt eller var noget jeg mærkede særligt. efter to døgn med pluk veer hvert ti min, ja så begyndte det i går morges at bide meget lidt mere (kl. 6.00) så jeg lå bare og slappede af og ventede på der skete noget men INTET skete! det gik i sig selv efter et par timer.. og så havde jeg egentligt ingen pluk veer mere.
Vi tog ud i centeret, og da vi kom hjem spiste vi aftensmad og satte os hen i sofaen og så lidt tv. omkring kl. 7 begynde mine såkaldte pluk veer igen hvert ti min ca. ligesom de havde gjort tidligere.. gjorder stadig ikke rigtigt ondt. så efter tre timer.... så tænkte jeg ok nu må jeg hellere ringe til min mor (hun skulle med og bor en time væk i bil) for så kunne hun komme just in case, så skulle hun ikke op midt om natten, da var kl. omkring 22.00... Da klokken var kvart i elve kørte min mor og tingene var stadig det samme ikke rigtigt ondt eller noget PLUDSELIGT så begyndte de at nive mere (lige som jeg havde ventet på de skulle) og så var de røget fra ti min mellemrum fra. 7,5,3 og 2 min! alt det skete ingenfor en halv time!! og min mor var lige på trapperne men måtte alligevel ringe og høre om hvor langt hun var.. for er du gal hvad sker der lige her..!
ringede til fødegangen og snakkede med en jordmor som tog det stiller og roligt jeg sagde at jeg regnede med at køre derind så spurgte hun hvor lang tid mine veer tog.. det havde jeg ikke nået at tage tid på men vi blev enige om et halvt min. så mente hun ikke jeg skulle komme ind og lige i det hun sagde det fik jeg en ny, så sagde hun lad os lige tage tid på den og så varede den over et min. SÅ sagde jeg "du kommer bare! meget overrasket!" 
Så kom vi ind (kl. 00.10) og hun var klar til at tage i mod os og det hele, og hun tjekkede hvor meget jeg havde åbnet mig.. og jeg havde allerede åbnet en god tre cm, fik jeg at vide.. Så lå jeg der og havde veer i ca. 20 min og fik taget hjerte osv på ham den lille. Så fik jeg lov til at ligge 10-15 min ekstra, og i den tid syntes jeg vandet gik (med min datter måtte de prikke hul) her føltes det som om der blev prikket hul på noget og det løb.. så da hun kom ind igen... og jeg sagde jeg mente det var gået.. blev hun meget underlig i hovedet... sådan her 
Så tjekkede hun og så var jeg åbnet mig 4 cm, så gik der ca. to min så havde jeg åbnet mig 6 cm. og så fik jeg en sådan en jeg ikke lige kan huske hvad hedder men så man kan blive tømt ud
og så røg jeg en tur på wc, og hun sagde hun ville ringe til fødegangen (var i modtagelsen) s sagde jeg efter ti min at nu måtte min kæreste godt hente hende for jeg syntes godt nok der blev presset, så ville hun sige til jordmoren at hun skulle komme med det samme (for hun havde lige sagt hun lige skulle ordne noget)
så fik jeg to veer mere så sagde jeg til min kæreste at nu skulle han bare hente den skide jordmor for nu var jeg klar!
Så kom hun lige da han åbnede dren og jeg blev kørt derhen der var kl. 02:02 så kom jeg ind så skulle jordmoren lige wc (havde haft et par veer) så da hun kom ind så sagde jeg meget høj at "nu kommer han altså ud!!" jormoren "lad os lige se hvor åben du er" og da hun sagde det fik jeg en press v, og så røg han ned med hovedet! efter 4 press veer så var han ude, hun nåede ikke at få vendt ham så den ene arm kom ud først han røg ud med begge skuldre samtidig! assistenten, nåede lige at komme ind og få handsker på så lavede hun det her ansigt
hov forresten glemte at sige jeg kun havde varmepuder på 
kig flere billeder www.familienw.dk 
Først STORT tillykke med din søn, hvor er han skøn.
Sikke en god FB, Utroligt så stille og roligt JM tog det og ikke hørte hvad du sagde til hende, især nu hvor det er nr. 3