39+2 !! glæææder mig at komme af med den tunge mavse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Magsen

hmm, har taget 18 kg på håber ikke det bliver for svært at komme af med igen.. har nu også fået en masse flotte strækmærker på mavsen og baby har åbenbart stadig ikke tænkt sig at komme ud.. Hold da op hvor er jeg træt i kroppen nu. Så virkelig for at bebz snart kommer ud

er så også begyndt og få den syyygeste halsbrand !

var til jm. igår og baby blev skønnet til at veje 3500-3600. Da jeg var færdig så fik jeg en ny tid d. 26 og min termin er jo d. 25, iiih kunne virkelig bare begynde og tude da hun sagde det !!! kan ikke vente mere <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

hmm, har taget 18 kg på håber ikke det bliver for svært at komme af med igen.. har nu også fået en masse flotte strækmærker på mavsen og baby har åbenbart stadig ikke tænkt sig at komme ud.. Hold da op hvor er jeg træt i kroppen nu. Så virkelig for at bebz snart kommer ud

var til jm. igår og baby blev skønnet til at veje 3500-3600. Da jeg var færdig så fik jeg en ny tid d. 26 og min termin er jo d. 25, iiih kunne virkelig bare begynde og tude da hun sagde det !!! kan ikke vente mere <3

Wooow .. Man kan ikke se du har taget så meget på !! 

Du viiildt flot !

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

Maggieh skriver:

guuuud hvor er du bare smuk

Anmeld

20. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Wooow .. Man kan ikke se du har taget så meget på !! 

Du viiildt flot !

ej, synes du ikke? ) man kan så ihvertfald mærke det ..

eeej tak

Anmeld

20. oktober 2010

Magsen

Nina Sophia skriver:

guuuud hvor er du bare smuk

hvor du bare sød !

taaaak for det

Anmeld

21. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

ej, synes du ikke? ) man kan så ihvertfald mærke det ..

eeej tak

Puhh det ku jeg godt forestille mig .. 

De ryger hurtigt igen når du har født  

Anmeld

21. oktober 2010

L.J.L

Flot mave!-Ved du hvad du venter dig?

Jeg tog selv 26 kilo på, og det kunne man altså ikke se sådan med det blotte øje Men jeg tabte de første 10 kilo 2 dage efter fødslen, og de fleste taber en hel del vægt et par dage efter de har født, så det kan du berolige dig selv med

Anmeld

21. oktober 2010

Kruse90

waw en flot mave
Du ligner ikke en der har taget meget på. Det ligner bare at det KUN er maven der lige er blevet sat på

hepper med på at bebs snart vil ud

Anmeld

21. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Puhh det ku jeg godt forestille mig .. 

De ryger hurtigt igen når du har født  

ih ja, det håber jeg :b

Anmeld

21. oktober 2010

Magsen

linselouise skriver:

Flot mave!-Ved du hvad du venter dig?

Jeg tog selv 26 kilo på, og det kunne man altså ikke se sådan med det blotte øje Men jeg tabte de første 10 kilo 2 dage efter fødslen, og de fleste taber en hel del vægt et par dage efter de har født, så det kan du berolige dig selv med

mange tak for det, ja de siger det er en pige

hold da op det meget hehe ..

hmm, det beroliger mig da en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.