Benjamins nye seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Plysbjørnen

Som skrevet i et andet indlæg har Benjamin fået en ny seng.

Men jeg tror at der under bestillingen skete en kommunikationsbrist mellem sælgeren og mig. Jeg bestilte den store Hoppekids Junior (90x200), den jeg reelt set mente og ville have haft var Hoppekids Junior (70x190) der er som end en lille forskel på 20 cm i breden, hvilket faktisk er meget når Benjamin ligger i den. 

Der er også lige et billede af den tidligere omtalte sengehest i forhold til sengen.

Og til sidst et billede af hvor afslappet man kan være når man spiser aftensmad.

Hilsen Betina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Marco2

Fin. Men hold da op han ikke fylder meget i den endnu

Her er vi stadig kun på "udtræk 2" i lille Per-sengegn

AG

Anmeld

20. oktober 2010

Kaufie

Ja, hold da op de bliver små i sådan en kæmpe seng

William er stadig i tremmesengen - dog er den ene side erstattet af en sengehest. Og der får han lov til at blive indtil Lillesøster skal bruge tremmesengen.

Anmeld

20. oktober 2010

Mary

Annika, og Juliane også for den sags skyld, sover også i sådan en kæmpe seng. Men deres er bare fyldt med bamser, puder, tæpper og dyner i fodenden så den er i virkeligheden slet ikke så stor når det komme til stykket 

I øvrigt har vi ikke sengehest på, måske I kan undvære det også, nu hvor de ikke vil levere den rigtige? 

Anmeld

20. oktober 2010

Plysbjørnen

Mary skriver:

Annika, og Juliane også for den sags skyld, sover også i sådan en kæmpe seng. Men deres er bare fyldt med bamser, puder, tæpper og dyner i fodenden så den er i virkeligheden slet ikke så stor når det komme til stykket 

I øvrigt har vi ikke sengehest på, måske I kan undvære det også, nu hvor de ikke vil levere den rigtige? 

Han er detsvære drattet ud af sengen her til aften, så mor her flyttede lige tremmesengen hen foran så han ikke røg så nemt ud.

Men skal bare ud på fredag og så kommer de til at finde/skaffe den rigtige til mig.

Anmeld

21. oktober 2010

linemus

BetinaTrold skriver:

Han er detsvære drattet ud af sengen her til aften, så mor her flyttede lige tremmesengen hen foran så han ikke røg så nemt ud.

Men skal bare ud på fredag og så kommer de til at finde/skaffe den rigtige til mig.

Du kan også vende sengen om, så den siden uden "kant" vender ind mod væggen. Så falder han da ikke ud.

Anmeld

22. oktober 2010

Plysbjørnen

Så fik vi sengehesten til Benjamins seng. De byttede helt uden problemer, havde taget billedet med af seng m/ sengehest, og de kunne da godt se at det var helt galt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2010

Mary

linemus skriver:

Du kan også vende sengen om, så den siden uden "kant" vender ind mod væggen. Så falder han da ikke ud.

Hvor er du smart Line  Det havde jeg slet ikke tænkt på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.