søger mødre to-be

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

skøjte-prinsessen

hej alle

ja jeg har nogen veninder der skal føde her i dec. - jan. men søger efter nogen der skal føde i april, maj, juni. helst i nærheden af rødovre... jeg håber der er nogen mødre TO-BE der har lyst til at mødes allerede nu og snakke om børn og shoppe lidt tage ud og spise etc. bare rigtig hygge sammen

håber nogen har lyst til det

Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Bor desværre i den anden ende af landet, men har ellers termin i juni. Så det ku da ha været hyggeligt.

Håber du finder nogen :-)

Anmeld

26. oktober 2010

deline

Hej Anne

Jeg er født og opvokset i Rødovre og mine forældre og meget af familien bor der stadigvæk  Jeg er dog flyttet til Tåstrup men kommer tit til Rødovre. Jeg har termin den 12 april og synes det kunne være hyggeligt at mødes og hygge.... og håber da der er flere der vil være med til lidt hygge

Line

Anmeld

27. oktober 2010

skøjte-prinsessen

deline skriver:

Hej Anne

Jeg er født og opvokset i Rødovre og mine forældre og meget af familien bor der stadigvæk  Jeg er dog flyttet til Tåstrup men kommer tit til Rødovre. Jeg har termin den 12 april og synes det kunne være hyggeligt at mødes og hygge.... og håber da der er flere der vil være med til lidt hygge

Line

det lyder super. tåstrup er også helt ok, ikke fordi det er så langt igen hehe  

men ja håber også der kommer flere, og ja vi to har jo termin tæt på hinanden da jeg har termin den 24 april  

Anne

Anmeld

29. oktober 2010

Jose og emils mor

Hej med Jer,

Jeg bor i Albertslund. Men mine børn bor hos deres far i Hvidovre, så jeg køre tit på strækningen .

Det kunne da være super hyggelit at mødes på et tidspunkt.

Mvh Kristine

Anmeld

30. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Jose og emils mor skriver:

Hej med Jer,

Jeg bor i Albertslund. Men mine børn bor hos deres far i Hvidovre, så jeg køre tit på strækningen .

Det kunne da være super hyggelit at mødes på et tidspunkt.

Mvh Kristine

du skal være mere en velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.