Rollo skriver:
Kære alle
Liva er nu 7 mdr om 1 uges tid og har fået 2 tænder.. Efter de er begyndt at vokse lidt (det er 14 dage siden de kom) synes jeg det gør ondt at amme hende.. Hun er oppe på 3 alm måltider, 2 flaske måltider, 1 mellemmåltid og ammer hende ca 2 gange om dagen, men puhaaa... sys det gør ondt nu..
Hva gør man.... ???!!!

Hejsa
William (6 1/2 måned) har også to tænder og han bed mig virkelig for en uge tid siden - så det blødte og der hang en lille løs luns 
Han vil IKKE tage en flaske, så jeg synes ikke, at jeg vil stoppe med at amme endnu, selvom jeg svor i det øjeblik, at NU var det helt slut.
Jeg fandt så ud, at han bider i slutningen af måltidet, når han ikke rigtig er sulten mere, så derfor stopper vi nu, mens legen er god, om jeg så må sige. Han bider aldrig om natten, så derfor tænkte jeg, at der måtte være en forklaring.
Gør det ondt hele tiden eller bider hun dig?
Du kan jo stoppe helt med amningen - jeg kan forstå, at hun gerne vil tage en flaske, og så kan du jo nemt dække hendes mælkebehov (evt. malke ud, hvis du gerne vil at hun får din mælk lidt endnu?).
Kram fra Trine
Anmeld